י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

"כבר לא קבלני ביצוע של נתניהו"

ח"כ שלי יחימוביץ': "מי שחושב שהתכנסנו לקבל סידור עבודה, עם תיקים וכיבודים, מי שחושב שישים לנו מלכודת דבש ונשכח את הדרך שלנו, קצת מתבלבל"

שלי יחימוביץ'. צילום: פלאש90
שלי יחימוביץ'. צילום: פלאש90

מי שקיווה כי מפלגת העבודה, בראשות ח"כ שלי יחימוביץ', נמצאת בדרכה אל הקואליציה, התאכזב היום (ב') לשמוע את יו"ר המפלגה נחרצת לגמרי בישיבת סיעת העבודה.

"ושוב מוצאת אני את עצמי כל שבוע באותה רוטינה בה אני אמורה להתיחס לספינים. מי שחושב שהתכנסנו כאן כדי לקבל סידור עבודה, עם תיקים, בכירים ככל שיהיו, וכיבודים, מי שחושב שישים לנו מלכודת דבש שתגרום לנו לשכוח את הדרך שלנו, קצת מתבלבל. היינו בעבר קבלני הביצוע של נתניהו - לא עוד", הבהירה יחימוביץ'.

"בשולי הדברים: בכל פעם בה ראש הממשלה יזמן אותי לפגישה, אבוא ואקשיב, גם מפאת כבוד מוסד ראש הממשלה וגם כי אין פה משום פסילה אישית. אבל הפערים מוחלטים. בכל תחום. לא אפרט גם משום ששיחותנו מתנהלות בארבע עיניים, ואני מכבדת את מוסד הארבע עיניים וגם כי אם אפרט אחשד שמנהלת משא ומתן מול המצלמות.

"אומרים לי תיכנסי, תמנעי גזירות, תמזערי נזקים, תוציאו עיזים, זו תהיה ממשלה איומה ואתם חייבים להיות שם. אני שומעת את הקולות מבית ומחוץ. למנוע? למזער? להוציא עיזים? זה תפקידה של המפלגה שלנו??".

מחד, לאחר דברים כה נחרצים קשה להניח כי מי שאמרם תחליק אל הקואליציה כאילו לא דיברה לפני הבחירות וגם לאחריהן. מאידך, כבר היו דברים מעולם בעולם הפוליטי.
מפלגת העבודה שלי יחימוביץ קואליציה מו''מ פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד