ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אני נותנת את הנשמה"

"הביאו אותי לקצה"; ד"ר אלרעי פרייס מגיבה למתקפות

ד"ר אלרעי פרייס מגיבה למתקפות הקשות נגדה מצדה של שרים בקבינט ובייחוד מכיוונה של שרת החינוך שאשא ביטון. "המתקפה עלי לא צודקת. אני נותנת את הנשמה ופועלת רק על בסיס נתונים"

"הביאו אותי לקצה"; ד"ר אלרעי פרייס מגיבה למתקפות
חיסון נגד קורונה צילום: מאיר וקנין/פלאש 90

ערב ההכרעה על מנת חיסון שלישית וכשברקע מספר החולים הקשים ממשיך לעלות, הקרבות בקבינט הקורונה מגיעים לשיאים חדשים. מצד אחד נצבת שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ומולה עומדים בכירי מערכת הבריאות שמגובים על-ידי ראש הממשלה נפתלי בנט, ושר הבריאות ניצן הורביץ.

עיקר המתקפות מצדה של שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון מופנות כלפי בכירת משרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, אותה מכנים מכיוונה של שרת החינוך, "היסטרית" ואף ביטויים קשים מכך.  

הערב מפרסמת יולן כהן ב'חדשות 12' את תגובתה של ד"ר אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות למתקפות. מקורביה מספרים ששמעו ממנה דברים קשים לאחרונה: "המתקפה עלי לא צודקת. אני נותנת את הנשמה ופועלת רק על בסיס נתונים", הגיבה פרייס למתקפות נגדה כאילו היא מקבלת את החלטותיה מתוך 'היסטריה' ולא על סמך עובדות ובסיס נתונים. 

ד"ר פרייס ציינה: "אנחנו עובדים כל הלילה כדי להביא את הנתונים". בתגובה למתקפות אמרה, "הביאו אותי לקצה. מנסים לעשות מאיתנו צחוק".

אמש פורסם ב'חדשות 13' כי שרים בכירים בקבינט הקורונה אמרו דברים קשים על ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הד"ר שרון אלרעי פרייס, בגלל מה שהם מכנים 'היסטריות ייתר'.

"היא מתנהגת כמו מטורללת, אין נתונים מאחורי ההיסטריה שלה", צוטט ב'חדשות 13' אחד מבכירי השרים בקבינט הקורונה. נוסף על כך, טוענים הבכירים כי "היא תמיד צורחת, כשמבקשים ממנה לספק נתונים היא מגמגמת ומתחמקת".

הדברים נאמרים ברקע התנגדותה של אלרעי-פרייס לדרישת משרד החינוך לקצר את ימי הבידוד. לפי שעה, במשרד הבריאות ממתינים לראות מה יהיו תוצאות הפיילוט שייעשה במגזר החרדי בקיצור ימי הבידוד.

שרון אלרעי פרייס קורונה יפעת שאשא ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד