י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שיתוף פעולה ראשון

נציגי 'שלומי אמונים' נפגשו עם השר כהנא

זעם רב בקרב ראשי המפלגות החרדיות בעקבות פגישה שקיימו חברי סיעת 'שלומי אמונים' עם השר לשירותי דת מתן כהנא בעודו מוביל רפורמות הרסניות נגד הציבור החרדי | כל הפרטים בפרסום ראשון

נציגי 'שלומי אמונים' נפגשו עם השר כהנא
הפגישה בלשכת השר כהנא צילום: באדיבות המצלם

אחרי שהצהירו בראשית ימיה של הממשלה כי יחרימו את שריה וינתקו עמם כל קשר, הערב (רביעי) 'בחדרי חרדים' חושף שיתוף פעולה ראשון בין נציגים חרדים לשר בממשלה שהוגדרה "ממשלה רפורמית" ו"ממשלת רודפת דת". מדובר בנציגים מטעם סיעת 'שלומי אמונים' שנועדו עם השר לשירותי דת מתן כהנא.

נציגי הסיעה בראשות חבר הכנסת מאיר פרוש, לצד ראשי הערים אלעד ישראל פרוש וביתר עילית, מאיר רובינשטיין הגיעו יחד עם נציגי ברסלב נחמן בנשיעה ונחמן פרנקל לפגישה עם השר לשירותי דת מתן כהנא בלשכתו בכנסת.

הפגישה בלשכת השר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עיקר המפגש עסק בנושא הטיסות לאומן בעוד כחודש, לאור כך שהשר כהנא מונה על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט לגבש מתווה בנושא, כאשר חסידות ברסלב מיוצגת בכנסת על ידי סיעת 'שלומי אמונים'.

על פי גורמים שנחשפו לתוכן הפגישה, גם נושא פתיחת הישיבות בראש חודש אלול ברקע הזינוק בתחלואה עלה ונידון בפגישה.

הפגישה מעוררת זעם בקרב ראשי הסיעות החרדיות שטוענים הערב כי חברי הכנסת מאיר פרוש וישראל אייכלר עושים דין לעצמם ולא פועלים בשיתוף פעולה עם שאר ראשי המפלגות שמחרימים את הממשלה, שריה ויועציה.

שלומי אמונים מאיר פרוש ישראל פרוש מתן כהנא טיסות לאומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד