י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"נלחם במחלה איומה באומץ"

"בן הדוד" של נתניהו נפטר הלילה בארה"ב

פטרונו ובן דודו של ראש האופוזיציה, נתן מיליכובסקי הלך היום לעולמו בגיל 78 לאחר מחלה קשה. נתניהו ספד לו ברשתות וכתב: "הוא יישאר לנצח בליבנו. אני אתגעגע אליו כאח"

"בן הדוד" של נתניהו נפטר הלילה בארה"ב

איש העסקים נתן מיליקובסקי, המוכר לציבור כבן דודו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הלך לעולמו בארה"ב ממחלה קשה והוא בן 78 בפטירתו.

מיליכובסקי היה יו"ר חברת Jordanmill Ventures, שבה החזיק יחד עם אחיו דניאל. את החברה, העוסקת במסחר בפלדה ובמתכות נוספות, הקים אביהם בשנות ה-40 של המאה ה-20, כך על פי ערך ויקיפדיה. ראש האופוזיציה נתניהו, הסתייע בו כספית לאורך השנים למטרות שונות. 

נתניהו כתב הערב ברשתות החברתיות: "בן דודי האהוב, הלך לעולמו אמש לאחר מחלה ממושכת. שרה, יאיר, אבנר ואני מתאבלים יחד עם אשתו רבקה, בנותיו בריינה ושירה ואחיו דני ומיידי. נתן היה בן הדוד הבכור של השבט שלנו - חכם להפליא, אדיב, תמיד סקרן, תמיד מחפש. בשנותיו האחרונות הוא נלחם במחלה איומה באומץ ובנחישות, כמו כל חייו. הוא יישאר לנצח בליבנו. אני אתגעגע אליו כאח". כך ראש הממשלה לשעבר.

בן הדוד התפרסם לאחר שהעניק לנתניהו כספים למימון משפטו בינואר השנה, אולם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, הורה לראש הממשלה דאז, להחזיר לבן דודו 270 אלף דולרים שקיבל ממנו, לאחר שההעברה בוצעה בניגוד לוועדת ההיתרים שלא אישרה את קבלת הכספים.

מיליקובסקי ז"ל עשה את הונו מתעשיית הפלדה בארה"ב וחברות בישראל. מיליקובסקי השקיע גם בחברות ישראליות, בהן בחברת הטכנולוגיה הרפואית "ארט מדיקל" שבה שימש גם כדירקטור, חברת האורתופדיה פרמיה ספיין, וחברת הסוללות סטורדוט.

בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד