י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לצד הגרלות

מעודדים במענק: 100 דולר למי שיתחסן מפני קורונה

ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלזיו מכריז על תמריץ לעידוד חיסונים: מיום שישי, כל מי שיתחסן במנה הראשונה באתרי החיסון העירוניים - יקבל 100 דולרים | לצד זאת הגרלות על חופשה במלון, סכום מזומן וכניסה למתחמי אטרקציות חינם

מעודדים במענק: 100 דולר למי שיתחסן מפני קורונה
דולרים צילום: unsplash

עיריית ניו יורק תשלם 100 דולרים למי שיתחסנו נגד קורונה במתחמי החיסונים בעיר. כך הודיע ​​ראש העיר ביל דה בלאזיו אתמול (רביעי). העיר היא האחרונה מבין ערים רבות שמציעה תמריץ של כסף מזומן למי שיתחסן.

התשלומים יחלו מחר (שישי), עבור כל מי שמתחסן במנה הראשונה נגד קורונה באחד ממתחמי החיסונים בעיר. התשלום הוא אחד ממספר תמריצי חיסונים שמציעה ניו יורק, כולל כרטיסי רכבת ברכבת התחתית, כניסה לאטרקציות תרבותיות בחינם, והגרלה לזכייה במלונות מקומיים ופרס כספי בסך 2,500 דולר.

ביום שני הודיעה עיריית ניו יורק, כי כל עובדי העירייה חייבים לספק תעודת מתחסן או להיבדק מדי שבוע החל מה-13 בספטמבר, מכיוון שהעיר מתמודדת עם עלייה בהידבקות בגרסת הדלתא הנפוצה בעיר. דה בלאזיו התנגד עד כה לקריאות לחייב לעטות מסכות והדגיש כי חיסונים הם הדבר שיעצור את התפשטות הקורונה, "חיסון הוא התשובה", אמר.

59.2% מתושבי ניו יורק קיבלו לפחות מנה אחת של החיסון נגד קורונה. על פי משרד הבריאות בעיר 70.9% מכלל המבוגרים קיבלו את מנת החיסון השנייה, אך אשפוזים בעיר הולכים וגדלים, כשהעיר מתמודדת עם 653 מקרים בשבוע אחד, לעומת ממוצע של 247 מקרים בלבד ב-4 ביולי.

ניו יורק כאמור עושה מה שעשו ראשי עיר אחרים שהציעו תשלומים של 100$ עבור קבלת חיסון, מערב וירג'יניה, מרילנד ואוהיו, מספר מדינות יזמו גם הן הגרלות למחוסנים, והעניקו פרסים כספיים של עד מיליון דולר.

ראש עיריית ניו יורק עיריית ניו יורק חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד