ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
החיסונים בבתי הספר

יוביל לעימות? בנט ושקד עוקפים את שאשא-ביטון

לאחר ששרת החינוך יפעת שאשא ביטון אמרה שהיא מתנגדת להכניס את האפשרות לחסן בבתי הספר, ראש הממשלה ושרת הפנים שוחחו עם מספר ראשי רשויות - וביקשו מהם לקחת על עצמם את סוגיות החיסונים בבתי הספר בעירם | ראשי הערים יקדמו את החיסונים, ובכך יעקפו את שאשא-ביטון

יוביל לעימות? בנט ושקד עוקפים את שאשא-ביטון
ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

נמצא פתרון לחיסונים בבתי הספר? היום (חמישי) ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד החליטו לעקוף את שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון בסוגיה הנפיצה.

שקד ובנט, לפי הדיווח ב'ישראל היום', החליטו שכן צריך לאפשר לילדים להתחסן בשטח בית הספר - למרות התנגדותה העיקשת של שר החינוך. הם החליטו לעקוף את שאשא-ביטון על ידי פניה לראשי הרשויות.

שרת הפנים וראש הממשלה פנו למספר ראשי רשויות ברחבי המדינה, וביקשו מהם שיקחו על עצמם את סוגיות החיסונים בבתי הספר בעירם, ויקדמו אותם כדי שילדים יוכלו להתחסן בתוך מוסדות הלימוד.

פנייתם של בנט ושקד לראשי הרשויות מגיעה לאחר ששאשא-ביטון המשיכה להתעקש שלא להסכים לחסן ילדים בתוך שטח בית הספר, התעקשות שהגיעה עד כדי שאמרה אמש בטלוויזיה שזה "פשע", כיוון שלטענתה זה יוצר לחץ חברתי.

אתמול דווח שבנט אף התקשר ושוחח עם שאשא-ביטון, והעיר לה על הביקורת שהיא נותנת לראשי מערכת הבריאות: "די להתייחס בסגנון הזה למשרד הבריאות ולגורמי המקצוע", אמר לה בין היתר.

"עם כל הכבוד, יש לי דעה משלי", השיבה לו שרת החינוך וסירבה להפסיק לבקר את ראשי מערכת הבריאות., שהכחישה את השיחה וטענה שלא התקיימה כלל.

איילת שקד יפעת ביטון חיסון לקורונה בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד