י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מנסה להנמיך להבות

רה"מ בנט מתייחס למאבקים בקבינט: "תיאום מלא"

בצל המאבקים הקשים בקבינט הקורונה בין שרת החינוך לבכירי הבריאות שנתמכים ע"י השר הורביץ ורה"מ בנט, לשכת ראש הממשלה מוציאה הודעה במטרה להרגיע את הרוחות

רה"מ בנט מתייחס למאבקים בקבינט: "תיאום מלא"
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ברקע המחלוקות החריפות בין גורמי המקצוע במשרד הבריאות, שנתמכים ע"י השר הורביץ וראש הממשלה נפתלי בנט, לשרים בקבינט הקורונה ובייחוד עם שרת החינוך יפעת שאש-ביטון, בכל הנוגע לצעדים בהם יש לנקוט כדי לבלום את התחלואה, ראש הממשלה בנט מוציא לפני זמן קצר (חמישי) הודעה לתקשורת בה הוא מנסה בעיקר להנמיך את הלהבות ואומר כי סה"כ מדובר בריבוי דעות מבורך.

מלשכת בנט נמסר: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם שר הבריאות ועם שרת החינוך על מתווה בטוח לפתיחת שנת הלימודים, נמסר מלשכת בנט כדי לאפשר את היערכות מערכת החינוך באופן סדור ואחראי.

בהתייחס לקרבות בין אנשי המקצוע לשרת החינוך נכתב: "הממשלה עובדת בתיאום מלא, עם דעות שונות לכאן ולכאן, וזה בסדר. ממשלתנו הוקמה על יסוד השוֹנוּת, ואנו יודעים להכיל עמדות מגוונות. נמשיך בכך".

אמש צוטטו שרים בכירים ב'חדשות 12' נגד שרת החינוך: "שני מיליון תלמידי ישראל שבויים בידי מכחישת קורונה. היא התאהבה בעמדת המטיף בשער ובכותרות שנלוות לה. שגרת האזרחים חשובה לנו לא פחות מאשר לה, וכל ניסיון להציג את זה אחרת, כבר מעורר גיחוך".

עוד תקפו את שאשא ביטון: "במקום לדלג מאולפן לאולפן, שתשב לנהל דיאלוג נורמלי עם עמיתיה לשולחן קבלת ההחלטות. לסרב לחסן בבתי בספר? היא השתגעה לחלוטין? ההתנהלות של בנט איתה מעלה תהיות באשר ליכולת שלו לנהל את הממשלה".

משרד הבריאות נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד