י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בעלי המקצוע מהמגזר החרדי ניסו והמליצו: סדרת אקווניר החדשה של נירלט היא הטובה והמומלצת ביותר!

בהמשך למחקר שערכה חברת נירלט לאחרונה עם חברת KANTAR במחקר אובייקטיבי (עיוור לחלוטין), עולה כי 72% מבעלי המקצוע שהתנסו באקווניר של נירלט העדיפו אותו על פני המתחרה המוביל-  בעלי המקצוע מהמגזר החרדי שהתנסו גם הם ממליצים על סדרת אקווניר !

בעלי המקצוע מהמגזר החרדי ניסו והמליצו: סדרת אקווניר החדשה של נירלט היא הטובה והמומלצת ביותר!

באביב האחרון השיקה חברת נירלט את סדרת אקווניר – סדרת הצבעים האקריליים בעלי טכנולוגיית ה-USP הבלעדית לנירלט. בזכות הטכנולוגיה מתאפשר יישום קל ונוח של הצבע והתוצאה המתקבלת היא של מראה אחיד וחלק לקירות.  ההשקה כללה מיתוג חדש הכולל לוגו עדכני ושפה מותגית עדכנית ובולטת אשר ייצרה נראות חזקה ואחידה בנקודות המכירה.

בהמשך להשקה ערכה חברת נירלט מחקר אובייקטיבי לחלוטין (בדיקות עיוורות) עם חברת KANTAR, בו עלה כי 72% מבעלי המקצוע אשר התנסו באקווניר של נירלט בחרו בו על פני המתחרה המוביל. אקווניר של נירלט אף הוביל בכל הפרמטרים שנבדקו - נוחות השימוש, כושר הסתרה גבוה, השתטחות, מראה כללי ומידת הלובן.

גם בעלי מקצוע מהמגזר החרדי שהתנסו במוצרים מסדרת אקווניר, התפעמו מהתוצאות. "הופתעתי לטובה מסדרת אקווניר של נירלט שנתנו תוצאה טובה של מראה חלק ויוקרתי לקירות פנים וחוץ", אמר מאיר רוטנר, קבלן שיפוצים מאזור ירושלים. יעקב דינין, קבלן באזור ירושלים מחזק את דבריו ומוסיף: "נירלט פיתחו את הצבע על בסיס שיחות עם בעלי מקצוע שהסבירו להם מה חשוב להם ובאמת נראה שכל ההמלצות יושמו בפיתוח של הצבע. העבודה עם הצבע פרקטית ונוחה, כושר הסתרה גבוה במיוחד ולאחר הצביעה מתקבל מראה חלק ואחיד שנראה איכותי ויישאר טוב לטווח ארוך. אקווניר באמת משנה את חוקי המשחק בעולם הצבע ואני ממליץ בחום לנסות".

אליהם מצטרף רפי בלמס, קבלן שיפוצים באזור ירושלים שמצהיר: "לאחרונה התנסיתי ב"אקווניר" אדוונס של נירלט. צבע ממש איכותי ונוח לעבודה עם כיסוי צבע באמת טוב ולא פחות חשוב – רחיץ במיוחד ועמיד בקרצוף. זה סטנדרט חדש בעולם הצבע וללקוחות ששואלים אותי, אני ממליץ עליהם בכל פה", ואילו יהודה פייג, קבלן שיפוצים באזור המרכז מעיד: "אלו הצבעים הטובים ביותר שפגשתי עד כה ואני יכול להעיד שאלו הצבעים הטובים ביותר בשוק בכל הפרמטרים והם מתאימים לקירות פנים או לקירות חוץ שזה דבר חשוב מאוד!".

סדרת אקווניר הינה סדרת צבעים איכותיים במיוחד, בעלי תו תקן ישראלי 1945 המיועדים לצביעת קירות פנים וחוץ ובעלי תו תקן ירוק. הסדרה כוללת מגוון מוצרים כשכל מוצר יחזק את התועלת המוצרית שהוא מביא:

  • נירלט אקווניר EXTRA WHITE- צבע אקרילי לקירות פנים וחוץ , לקירות לבנים במיוחד
  • אקווניר EXTRA צבע אקרילי לקירות פנים וחוץ , לקירות במראה אחיד וחלק
  • אקווניר ADVANCE- צבע אקרילי איכותי לקירות פנים וחוץ, למראה יוקרתי ועמיד פי 2 מצבע רגיל
  • אקווניר BATH- צבע אקרילי לקריות פנים, לקירות בחדרים רטובים, למניעת עובד ופטריות
  • אקווניר ONE WALL- צבע אקרילי איכותי לקירות פנים וחוץ לצביעת קיר כוח אחד במראה  
              מהודר

 

נירלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד