י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
איים לירות במי שיבוא למרפאה

רופא השיניים מואשם באיומים על הוריו: "הסוף שלכם"

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר כתב אישום נגד רופא שיניים תושב חריש, אשר איים באופן חמור על הוריו ובני משפחתו במטרה שיעבירו לו את הבעלות על ביתם ועל בית נוסף הנמצא בבניה | באחד המקרים כתב הרופא לאימו: "הסוף שלכם, הלילה קשוח"

רופא השיניים מואשם באיומים על הוריו: "הסוף שלכם"
רפואת שיניים צילום: pixabay

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נסים גנאים, רופא שיניים, בן 35 תושב חריש בין היתר בגין עבירות הצתה, סחיטה באיומים ואיומים נגד הוריו, זאת במטרה לגרום להוריו להעביר לו את הבעלות על ביתם ועל בית נוסף הנבנה סמוך לביתם.

לפי כתב האישום, שהגישה עורכת הדין עינב איטסקו גולד, הנאשם עבד וגר כרופא שיניים במרפאה ודירה שבבעלותו בישוב חריש. בתאריך 14/7/21 התפתח סכסוך בין הנאשם לבין הוריו על רקע ענייני רכוש.

במהלך הסכסוך שלח הנאשם לאימו הודעות בטלפון ובהן הביע את כעסו, וכן איים לפגוע בהוריו וברכושם. בין היתר, כתב הנאשם לאימו "הסוף שלכם הלילה קשוח", איים הנאשם לפגוע בדודו, לירות בכל מי שיגיע למרפאה או לבית הנאשם ואף להתאבד בעצמו ולהאשים בכך את הוריו.

כל זה, בכוונה לגרום להוריו לחתום על מסמכים המעבירים את הבעלות בבית ההורים ובבית הנאשם שבשלבי בנייה בסמוך לבית הוריו על שמו של הנאשם. 

יום למחרת הסכסוך בשעה 21:00, הגיע הנאשם עם רכבו לבית ההורים וחנה בכניסה לבית. הנאשם דפק על דלת בית הוריו, אשר סירבו לפתוח את הדלת מפחדם מהנאשם. בתגובה לכך, לאחר, ששבר הנאשם את חלון המטבח בבית הוריו, נכנס לכיסא הנהג ברכבו, נסע במכוון לעבר דלת הבית והתנגש בה עם הרכב, כתוצאה מההתנגשויות, נפתחו כריות האוויר ברכב.

לאחר מכן יצא הנאשם מהרכב והצית את כריות האוויר בחלק הקדמי של תא הנוסעים ברכב. כתוצאה מהצתת הרכב, נגרם נזק לרכב ולדלת בית ההורים. בנוסף,  החזיק הנאשם, שלא כדין, בחצר ביתו סם מסוכן מסוג קנביס שלא לצריכה עצמית.

כתב אישום איומים רופא שיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד