ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
תיעוד מצמרר

האב השכול ממירון ספד להרוגי אסון ההתרסקות באוקראינה | צפו

מאות השתתפו במסע הלוויה שנערך בקולומיאה שבאוקראינה, לשלושת תלמידי הישיבה שנהרגו אמש בהתרסקות המטוס בהרי הקרפטים. ההרוגים: החתן עמרם פרומביץ' ז"ל, הבה"ח אליעזר בריל ז"ל והבה"ח הרשי וייס ז"ל. צפו: האב ששיכל את שני בניו באסון מירון, הגיע לחזק

האב השכול ממירון ספד להרוגי אסון ההתרסקות באוקראינה | צפו
הלווית שלושת הבחורים באוקראינה צילום: באדיבות המצלם

מאות אנשים השתתפו היום (חמישי) בהלווייה, שנערכה בקולומיאה שבאוקראינה, לשלושת תלמידי הישיבה שנהרגו אתמול בהתרסקות המטוס בהרי הקרפטים באוקראינה, החתן עמרם פרומביץ' ז"ל, הבה"ח אליעזר בריל ז"ל והבה"ח הרשי וייס ז"ל.

בלוויה השתתפו עשרות חברים של ההרוגים שנסעו גם הם לאירופה, במסגרת טיול 'בין הזמנים', וכעת באו לתת כבוד אחרון לחבריהם לספסל הלימודים, שסיימו את חייהם באופן כל כך נורא.

מי שהפתיע בהשתתפותו בלוויה, הוא הרב מאיר נחמן אלחדד, ששיכל במירון את שני בניו משה מרדכי ז"ל בן 12 ויוסף דוד ז"ל בן 18.

הרב אלחדד מספיד את שלושת הבחורים

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב אלחדד, בעל האמונה המפורסם שחיזק מאות אלפי יהודים לאחר האסון הנורא במירון, שוהה בימים אלו באוקראינה וכששמע על הלוויית הבחורים הוא מיד הגיע להשתתף בצערם.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה הרב אלחדד מוסר דברי הספד וניחומים, כשברקע נשמעים קולות השבר של חברי ההרוגים, שמוזילים דמעות על פטירתם הטראגי של בחורי החמד.

"רבונו של עולם, אנחנו לא מבינים את החשבונות שלך, אבל אנחנו מאמינים שהגיע הזמן של עמרם להסתלק, של ישראל צבי להסתלק ושל אליעזר להסתלק. הם בוודאי נשמות גדולות מאוד, אבל העובדה שזה קרה בפתע פתאום, זה כדי לעורר אותנו. אנחנו צריכים להתעורר ולהתחזק", אמר הרב אלחדד בין הדברים.

 

אסון אוקראינה התרסקות מטוס הרב נחמן אלחדד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד