ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אחרי שתיווך בהסכמי השלום

ג'ארד קושנר פותח חברה לפיתוח הקשרים בין מדינות המפרץ לישראל

אחרי שתיווך בהסכמי השלום: חתנו של הנשיא לשעבר טראמפ מקים חברת השקעות לטיפוח הקשרים הכלכליים בין ישראל למדינות המפרץ, צפון אפריקה והודו, בקרוב הוא עומד לפרסם ספר חדש על תקופתו בבית הלבן כיועץ הנשיא

ג'ארד קושנר פותח חברה לפיתוח הקשרים בין מדינות המפרץ לישראל
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

ג'ארד קושנר, חתנו של דונלד טראמפ ששימש יועצו הבכיר בתקופת נשיאותו, מתכנן לפתוח בקרוב חברת השקעות, שאחד מיעדיה המרכזיים יהיה השקעות בישראל. הידיעה על כך פורסמה אתמול בסוכנות הידיעות רויטרס.

לפי הפרסום, קושנר נמצא בשלבים האחרונים של השקת החברה ששמה יהיה Partners Affinity. בסיסה יהיה במיאמי שבפלורידה, העיר שבה מתגורר קושנר עם רעייתו איוונקה טראמפ מאז שאביה עזב את הבית הלבן.

לקושנר, יהודי אוהב ישראל, יש ניסיון בתחום הכלכלי. הוא היה בעבר מנכ"ל "חברות קושנר". במסגרת הקמת החברה החדשה הוא מתכנן לפתוח משרד גם בישראל. מטרתו: ליצור קשרים כלכליים בין ישראל לבין הודו, צפון אפריקה ומדינות המפרץ, ועל הדרך כנראה גם לקצור רווחים כספיים ממהלכי התיווך, כך מדווחת הבוקר ציפי שמילוביץ ב'ידיעות אחרונות'.

את הבסיס כבר יש לו, שכן קושנר שימש מתווך בהסכמי הנורמליזציה בן ישראל לבין איחוד האמירויות, בחריין ומרוקו. באזור אחר תיווך קושנר במו"מ על הסכם סחר חדש בין ארה"ב למקסיקו ולקנדה.

מעבר להקמת החברה עסק קושנר בחודשים האחרונים בכתיבת ספר על החוויות שצבר בתקופת שירותו בבית הלבן. הוא צפוי לצאת לאור בתחילת 2022. לאחר שעזב את הבית הלבן הכריזו קושנר ורעייתו כי בכוונתם לעזוב את עולם הפוליטיקה.

נראה כי הקשרים שרקם בתקופה זו יסייעו לו לקצור פירות בקאמבק שלו לתחום העסקי. לפי מקורות שונים קושנר נמצא בימים אלה קרוב לטראמפ. הוא ומשפחתו מעבירים את הקיץ בניו ג'רזי, שם שוהה טראמפ בתקופה זו במועדון הגולף שלו בבדמינסטר.

ג'רארד קושנר דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד