ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
חיסונים בבתי הספר

שאשא-ביטון מגיבה לביקורת נגדה: "מציגים באופן מעוות"

לאחר שטענה שזה פשע להכניס חיסוני קורונה בבתי הספר, שרת החינוך מגיבה לביקורת, וטוענת שזו אמירה חינוכית שהוצאה מהקשרה: "כדי להציג את עמדתי באופן מעוות" | היא הדגישה: "התפקיד של מערכת הבריאות - לדאוג לבריאות"

שאשא-ביטון מגיבה לביקורת נגדה: "מציגים באופן מעוות"
חיסונים לקורונה. אילוסטרציה צילום: unsplash

אחרי הביקורת נגדה, היום (חמישי) שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון התייחסה לאמירתה שאסור לחסן ילדים בתוך שטח בית הספר, וטענה שאמירתה הוצאה מהקשרה כדי להציג אותה באופן לא נכון.

שאשא-ביטון, שמתנגדת באופן עיקש לא לחסן תלמידים בתוך שטח בתי הספר, כותבת שעיוותו את דבריה, ואמירתה שזה "פשע" להכניס חיסונים לבתי הספר - הוצאה מהקשרה.

"‏התפקיד של מערכת החינוך הוא לחנך. התפקיד של מערכת הבריאות - לדאוג לבריאות", צייצה בחשבון הטוויטר שלה. "אמירה חינוכית לפיה לא נכון להכניס לחץ חברתי מיותר לבתי הספר, מוצאת מהקשרה, כדי להציג את עמדתי באופן מעוות".

מוקדם יותר, פורסם שראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד החליטו לעקוף את שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון בסוגיה הנפיצה.

שקד ובנט, לפי הדיווח ב'ישראל היום', החליטו שכן צריך לאפשר לילדים להתחסן בשטח בית הספר - למרות התנגדותה העיקשת של שר החינוך. הם החליטו לעקוף את שאשא-ביטון על ידי פניה לראשי הרשויות.

שרת הפנים וראש הממשלה פנו למספר ראשי רשויות ברחבי המדינה, וביקשו מהם שייקחו על עצמם את סוגיות החיסונים בבתי הספר בעירם, ויקדמו אותם כדי שילדים יוכלו להתחסן בתוך מוסדות הלימוד.

יפעת שאשא ביטון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד