ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הוגשה תלונה

האימאם מלוד מסית שוב: "הסלמה אלימה" • צפו

לאחר שכבר הוגש נגדו כתב אישום, לפני מעל לשבוע האימאם מלוד יוסף אלבאז צולם מסית שוב, כשהוא מאיים בפריצת באינתיפאדה: "תתרחקי ממשלת ישראל ממסגד אל אצקא אם ברצותך להתקיים" | תנועת 'אם תרצו' הגישה תלונה במשטרה: "הכתובת על הקיר"

האימאם מלוד מסית שוב: "הסלמה אלימה" • צפו
אימאם יוסף אל-באז צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

בשבוע שעבר צולם האימאם יוסף אלבאז מלוד מסית שוב, והיום (חמישי) הוגשה נגדו תלונה במשטרה, כשמגישי התלונה מזהירים מפני ההתעלמות, שיכולה לטענתם להביא להסלמה.

האימאם צולם בבוקר שלישי מאיים שתתקיים אינתיפאדה נוספת אם בישראל תמשיך ב"התקפות על מסגד אל אקצא". תנועת הימין 'אם תרצו' הגישה תלונה במשטרה, וטענה שדבריו מסיתים ויו"ר התנועה קרא לשר הבט"פ ל"התחבר למציאות".

"אני פונה אל הממסד הישראלי העושק", אמר האימאם בשבוע שעבר, "ואומר לו בצורה הברורה ביותר שההתקפות על מסגד אל אקצא יביא להבערת פתיל אינתיפאדה יוקדת שתצית הכל".

הוא המשיך: "את ישראל זו שתישאי באחריות על האינתיפאדה מול אללה וההיסטוריה. את זו שתישאי באחריות להצתת האינתיפאדה. ראינו בחג הקודם את העושק של הממסד בישראל כיצד היא תקפה את מסגד אל אקצא המבורך".

"זאת, משום שמסגד אל אקצא הוא מעיקרי האמונה עבורו נקריב את היקר ביותר שברשותנו. תתרחקי ממשלת ישראל ממסגד אל אקצא. תתרחקי ממשלת ישראל ממסגד אל אקצא אם ברצונך להמשיך ולהתקיים", איים אלבאז.

יו"ר תנועת 'אם תרצו' מתן פלג מסר לאחר הגשת התלונה: "שר הבט"פ עמר בר לב חייב להתחבר למציאות ולהבין שהגורמים אשר פרעו ביהודים בלוד ובשאר הערים המעורבות לא רק חזרו לסורם, אלא יצאו מגלי האלימות בשכרון כוח".

"התעלמות תביא להסלמה אלימה שבעתיים גם בטווח הקצר ביותר. הכתובת על הקיר", הוסיף והזהיר יו"ר תנועת 'אם תרצו'.

אל אקצה לוד הסתה אימאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד