ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אסון בבאר שבע

ללא מחלות רקע: חסיד חב"ד בן 38 נפטר מקורונה

בבית החולים סורוקה בבאר שבע הלך לעולמו ר' מרדכי חסין, תושב העיר בן 38 שנדבק בנגיף. בימים האחרונים נרשמה הידרדרות חמורה במצבו | בבית החולים עדכנו כי חסין ז"ל לא סבל ממחלות רקע אך לא קיבל חיסון נגד קורונה

מחלקת קורונה
מחלקת קורונה צילום: דוד כהן, פלאש 90

ר' מרדכי חסין, אב לחמישה ילדים, נפטר היום (חמישי) בבית החולים סורוקה בבאר שבע, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, והוא בן 38 בפטירתו. לפי בית החולים, חסין ז"ל לא סבל ממחלות רקע אך לא התחסן כנגד קורונה. הוא נדבק ופיתח תסמינים נשימתיים קשים בגללם אושפז.

לאחר שאושפז, הדרדר במהירות מצבו והוא העובר למחלקת טיפול נמרץ, שם הונשם וחובר למכונת אקמו. כאמור, לאחר הדרדרות חמורה במצבו, הוא הלך היום לעולמו. "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה", נמסר מבית החולים.


המנוח ז"ל. צילום: עדכוני חב"ד

"לצערנו", אומר פרופ' מוטי קלין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בסורוקה, בעקבות המקרה הטראגי, "העובדה שהחולה היה צעיר ולא סבל ממחלות רקע, לא סייעו לו בהתמודדות עם המחלה הקשה".

לדבריו, "הסיפור העצוב רק מדגיש את חשיבות ההתחסנות. בגלים הקודמים בטרם היה חיסון זמין, היינו עדים לצעירים עם מחלה קשה שמצבם החריף במהירות ולמרבה הצער חלקם לא שרדו. חשוב להפנים את המשמעות של חומרת המחלה, וכרגע כשהחיסון יעיל וזמין ללכת להתחסן״.

בתוך כך, בבית החולים סורוקה מעדכנים כי נכון להערב, במחלקה פנימית קורונה וביחידה לטיפול נמרץ בסורוקה מקבוצת כללית, מאושפזים כעת 6 מטופלים, מהם 3 במצב קשה, ו-3 במצב בינוני עד קשה.

קורונה פטירה סורוקה חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד