ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
זהו הקו המנחה

סכנה! איווט איום ולא רק לחרדים!!!

ריר של שנאת חרדים, גזענות, ורוע נוזל מפיו של איווט האיום, וגם מנחיריו עולה קצף של שנאה. האיש מסוכן לכולם לא רק לחרדים. איווט האיום בתפקידו כקצב, מעלה מיסים באופן נקודתי נגד השכבות המוחלשות! || טורו של אברשה אוחיון

סכנה! איווט איום ולא רק לחרדים!!!
אביגדור ליברמן צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

איווט האיום התחיל בכלל כמפלגה שפונה לעולים מרוסיה. עוברות כמה שנים, הדור השני של העליה מרוסיה מתפזר ונהיה יותר ישראלי, ואופס לאיווט אין מספיק בוחרים? מה עושים?!

ממשיכים ביבוא בוחרים מאירופה וזו באמת עליה ציונית שורשית, לא תמצאו מהם אפילו אחד שעלה לארץ ליומיים לקבל סל קליטה ושב לעולמים למולדובה, וכל הטוב הזה כי לליברמן אין מספיק מצביעים.

אז התחיל ליברמן בקמפיין הנאמנות. אין נאמנות אין אזרחות. הוא התחיל לפנות לבוחרי ימין חילוני קיצוני פאשיסטי. סטייל מארי לה פן בצרפת. כמה שנים הוא הלך עם זה על כל הקופה.

ואז?! הגיע הסכסוך עם ביבי. ולמי ליברמן יפנה? אלה שרק לא ביבי באמת, לא מאמינים לו. הוא לאומן. הקיצונים הימניים לא מאמינים לו כי הוא זולל טריפות לתאבון. מה עושים?! אז החליט מר ליברמן לאחר מחשבה עמוקה.

הרי הבאנו לארץ לא מעט עולים. אז נכון. אין מספיק בשביל לעבור את אחוז החסימה. אבל וזה אבל מאוד גדול! בוא נבדוק מה הטעם של הדור השני לעליה הרוסית: אלכס קושנר. והטעם שהם אוהבים ביותר הוא טעמו של ״דבר אחר״ לצד כוסית וודקה. את זה כבר יש להם. נכון, גם על זה אסור לעלות מסים, אבל עדיין, הם מעמד ביניים ומעלה, מסודרים.

מה עשה איווט האיום? הזמין סקר עומק. סקר שיבדוק מה נושא השיחה אצל בני הדור השני של העליה הברוכה בלילות שבת על כוס וודקה בבר השכונתי באשקלון.

ומסתבר שהם פשוט שונאים חרדים (לא כולם. לא מכליל. וזהו!) למה? לא יודע למה. אולי בגלל שהחרדים הם הדמויות בקריקטורות האנטישמיות, והם חושבים שבגלל החרדים שנאו אותם. זו רק תיאוריה.

אבל מאז שהגיעו תוצאות סקר העומק, איווט התחיל להטיף כאחרון המסיתים האנטישמיים בכל הדורות גם יחד. ריר של שנאת חרדים, גזענות, ורוע נוזל מפיו של איווט האיום, וגם מנחיריו עולה קצף של שנאה.

האיש מסוכן לכולם לא רק לחרדים.

איווט האיום בתפקידו כקצב, מעלה מיסים באופן נקודתי נגד השכבות המוחלשות!

כמה דוגמאות:

העלאת מחירי תחבורה ציבורית. לדעת ליברמן: תפגע בכולם באופן שווה! אפילו במיכאלי הוא יאמר-מירב-מהרכבת.
אבל אנחנו שנוסעים בתחבורה ציבורית כל יום לעבודה מכירים את כל הנוסעים וגם את הנהגים. אפחד מהם לא מגיע ממעמד בוחרי ליברמן.

מס של מעל 6₪ לליטר תרכיז מיץ עם רמות סוכר גבוהות, כי הוא ממש לא בריא!

זה לא נבחר במקרה. יש הרבה מזונות לא בריאים. אפשר להעלות את המס באופן אחיד לפי רמות הסוכר, אבל זה עלול לפגוע במעמד ביניים ומעלה…

התרכיז המתוק הזה הוא מוצר בסיסי אצל כל משפחה מארבעה עשירונים תחתונים! זה לא חרדים! אין בארץ כל כך הרבה חרדים! זה פגיעה בעניים!

בהערת אגב. מי שקונה את רכז הסוכר הזה הם ממעמד סוציו אוקונומי כל כך נמוך, ולכן על כל טיפת רכז מוסיפים המון מים מהברז, וזה כנראה הרבה יותר בריא מיתר השתיה ששותים ״עשירים״. חקלאים? הם לא חרדים! כל עוונם שהם צברים, ובסקטור הזה אין בני דור שני דוברי רוסית שפת אם.

ברוח ממשלת השיסוי והרודנות, נראה שכדאי היה שהשרה שאשא ביטון - שרת החינוך, תכניס ללימודי הליבה רוסית כשפה שניה. לפחות נבין מה הפריץ רוצה מאיתנו בדרך למחנות חינוך מחדש. שם אוכלים רק ברב פעמי! זה לא מזהם.

הכותב הינו פעיל חברתי.

אביגדור ליברמן איווט ליברמן שנאת חרדים אבשלום אברשה אוחיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד