ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לכו להתחסן

צפו בנתניהו: "זה עלה בחיים; איזה מחדל"

החיסון השלישי כבר כאן. לאחר שמערכת הבריאות והממשלה מוציאים לדרך את מבצע המנה השלישית, ראש האופוזיציה נתניהו פונה אל הציבור ומבקש מהם ללכת להתחסן במיידי. על הדרך הוא תוקף את הסחבת של הממשלה שעלתה בחולים ובמתים • צפו בדבריו

צפו בנתניהו: "זה עלה בחיים; איזה מחדל"
נתניהו בהצהרה צילום: באדיבות המצלם

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תוקף חריפות את הממשלה ומגנה את דרכי הטיפול שלה במגפת הקורונה. כאשר הושבעה הממשלה החדשה, מדינת ישראל היתה נקייה מחולי קורונה לחלוטין, מספר החולים עמד על 0, וכל ההגבלות הוסרו, כולל עטיית מסיכה בשטח סגור, ואילו כעת, הקורונה מתפשטת, קצב החולים ממשיך לטפס ועומד על 140 חולים קשים נכון להיום.

נדמה כי הממשלה החדשה, עסוקה בעיקר בשיגור סיסמאות חסרות תוכן לעם. הביטוי "באנו לעבוד" מתפרש בעייני רבים כספין שיווקי ותו לא. הממשלה הקודמת, בראשות בנימין נתניהו, רכשה במיליונים רבים את החיסון השלישי עבור אזרחי ישראל, אך מסיבות שונות, בין היתר: רצון הממשלה להתחבב על הציבור ולא להכעיסו, הממשלה הנוכחית מתמהמהת בנקיטת צעדים חיוניים למיגור המגיפה.

נתניהו מזכיר זאת בכל עת, וחוסר אמונתו בממשלה החדשה אף ניכר השבוע, כאשר הוא דאג לעטות שתי מסיכות בהצבעה במליאה.

הערב (חמישי), על רקע החלטת הממשלה ומערכת הבריאות 'להמליץ' על חיסון שלישי לבני 60 ומעלה, הוא פונה ואומר: "סוף סוף אחרי 6 שבועות שאני קורא לממשלה הרעה הזאת להביא את החיסון השלישי אליכם אזרחי ישראל, היא נזכרה לעשות זאת. אני אמרתי להם: החיסון השני - פג תוקפו. הוא מפסיק להיות אפקטיבי. צריך לתת חיזוק, חיסון שלישי".

לדבריו, "קנינו את החיסון השלישי, מיליוני חיסונים. שילמנו עבורם - הם מחכים באירופה וצריך להביא אותם לישראל".

הוא המשיך ותקף את הממשלה: "במשך שישה שבועות הם לא עשו כלום. ההדבקה בישראל עלתה מ-0 נדבקים ביום ללמעלה מ-2000 ביום. ירדנו בדירוג המדינות המוצלחות במאבק בקורונה מאחד המקומות הראשונים למקום ה-17. אז עכשיו הם נזכרו. איזה מחדל. זה עלה בחיים, זה עלה בחולים קשים, זה מיותר".

"אבל עכשיו מה שצריך לעשות זה שכולם ילכו להתחסן - זאת הדרך היחידה למנוע את המשך התפשטות המחלה, לשמור על הבריאות ועל הכלכלה שלנו פתוחה. אז תעשו את מה שאני הולך לעשות ותלכו להתחסן". כך בנימין נתניהו.

בנימין נתניהו ממשלת בנט לפיד חיסון לקורונה חיסון שלישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד