י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סכנת התחשמלות

אזהרה לציבור: פורסם "ריקול" מאוורר תעשייתי של אלקטרו חנן

הסיבה לריקול היא כי המכשיר עלול לגרום להתחשמלות. וזאת לאחר בדיקה שנערכה באמצעות מכון התקנים בהנחיית הממונה על התקינה נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי

אזהרה לציבור: פורסם "ריקול" מאוורר תעשייתי של אלקטרו חנן
מאוורר צילום: unsplash

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה ביקש היום (חמישי) להביא לידיעת הציבור את הודעת חברת סהרה אלקטרוניקה, בו היא קוראת לציבור להפסיק לאלתר את השימוש במאוורר תעשייתי אלקטרו חנן המשווק על ידה, בשל סכנת התחשמלות.

על פי ההודעה מדובר במאוורר התעשייתי של אלקטרו חנן בעל שלושה להבי מתכת, הניתן לשימוש בשלוש תצורות, אשר שווק בתאריך 05-10/2020. דגם: B2004. יצרן: צ'ינה ניגבו סיקסי. יבואן: סהרה אלקטרוניקה. ארץ ייצור: סין.

הסיבה לריקול היא כי המכשיר עלול לגרום להתחשמלות. וזאת לאחר בדיקה שנערכה באמצעות מכון התקנים בהנחיית הממונה על התקינה נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליהם, שהוא ת"י 900 חלק 2.80: "בטיחות מכשירי חשמל ביתיים ומכשירים דומים: אמצעי הארקה, חיבור לזינה ופתילים".

לסיכום נאמר כי כל המחזיק במוצר מתבקש להפסיק את השימוש בו ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך טיפול בתקלה. ולפרטים נוספים ניתן לפנות לחברת סהרה אלקטרוניקה.

ריקול מאוורר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד