כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הכסף הרפורמי משמש להסתה

כולם עוסקים בכיבוי השריפה, אך איש לא מטפל במציתיה • ח"כ ישראל אייכלר תוקף בחריפות את ההונאה הרפורמית, המגייסת כספים למלחמה בחרדים, ודורש להשיב מלחמה שערה

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן



כשבוערת אש, כולם רצים לשפוך דליי מים על האודים העשנים. מנסים להציל את הרהיטים ומטפלים בפצועים. אך איש אינו פנוי לתפוס את המציתים, לקשור להם את הידיים והרגליים, ולמנוע מהם את היכולת להצית אש נוספת ולהגדיל את הבעירה הקיימת. השועלים הקטנים המחבלים כרמים, מציתים שריפות ואיש לא מטפל בהם. בעוד שהם הסכנה הגדולה ביותר לשלום הציבור ולהגנת החיים של בני האדם ורכושם.

היהדות הנאמנה נאנקת תחת הריסות התדמית החרדית בקרב ההמון המוסת, ומנסה לכבות את אש השנאה נגד התורה ולומדיה, בספלים של מים. אבל איש אינו מטפל במציתי האש, ולא מתמודד עם המיליונים הזורמים כנפט לבעירה. כל הגשרים שאפשרו מעבר לחיים משותפים בארץ הזאת, בין הציונים לבין החרדים, הפכו לערימות אפר. מאחורי הלהבות מסתתרים עתונאים משוחדים על ידי המתבוללים מחו"ל מכל הסוגים. הם מדליקים אש, מעלילים עלילות, ומנפחים מספרים מפחידים, ואחר כך מדווחים על השריפה. שלם ישלם המבעיר את הבעירה.

למתבוללים בארה"ב אין הרבה ילדים בארץ. אבל הם שולחים הרבה כסף לארגונים ויחידים, שמטרתם לשלח אש בשדות ישראל. אפשר להעריך את מספרם של המתבוללים המוצהרים שעלו מאמריקה לחיות בארץ בפחות ממנדט אחד. לעומת זאת, ההשפעה התקשורתית שלהם, הצליחה להריץ מפלגות גדולות לכנסת, ולשעבד את כל המפלגות הציוניות למטרות המלחמה בחרדים. השפעת הכסף הרפורמי אדירה וחזקה פי כמה מכל המפלגות החרדיות, וממיליוני היהודים האורתודוקסיים החיים בארץ.

זה שנים רבות שאנו מתעלמים מ"מכוני מחקר", "קהילות" ו"מוסדות" שונים הנושאים את שם "היהדות", אך אין להם שום אמונה בתורת ישראל ובנותן התורה. הם מוצגים כמכונים אובייקטיביים, שעוסקים בחקר היצורים החרדים ומחלותיהם ועצלותם. בעיקר הם מתמקדים בדרכי התרבותם ומספריהם הגדלים והולכים ומאיימים על המדינה. הם הצליחו להציג את ילדינו כסכנה למדינה, והמליצו על הדרכים להתגונן מן הסכנה החרדית. רוב הכסף שלהם בא ממתבוללים מארצות הברית או מארגונים בינלאומיים כמו האיחוד האירופי, הקרן לישראל חדשה והפדרציות היהודיות למיניהם. כל אלה משוכנעים שהם מגנים על מדינת ישראל מפני החמאס היהודי ואל קעידה החרדית.

מדובר בתעשיית שנור אדירה שמפרנסת קודם כל את הראבס' המתבוללים בארצות הברית עצמה. הטמפלים ריקים, אבל כיסיהם של ראשי הפדרציות מלאים. יש אלפי קרנות של יהודים תמימים ומתבוללים, שהורישו מכספם וזהבם למען "מטרות יהודיות", הנשלטות בידי אויבי היהדות ושונאי ישראל הגרועים ביותר. ראשי המגביות הציוניות התלוננו כבר מזמן, שמתוך כל דולר הנאסף בארצות הברית על ידי "ידידי ישראל" לסוגיהם, נשארים שם בקהילות המתבוללים, תשעים ושמונה סנט. התורם התמים, שבא לטמפל ברכבו אחת בשנה ביום הכיפורים, אינו יודע כי הכנסיה הרפורמית וכמריה מרמים אותו בכסף רב. מספרים לו שהוא מסייע ועוזר לעניי ישראל ונותן צדקה וחסד, לחלכאים ונדכאים. אך רוב הכסף נשאר בכיסיהם של הראבייס או במוסדותיהם המקומיים, שהם תעשיה של כסף ומשרות סרק. רק שני אחוז מן הכסף, מגיע לארץ ישראל.



אולם, הכסף הנשאר שם, אינו הבעיה שלנו. כל פרוטה שהם גונבים לעצמם ולפעילות קהילתית באמריקה, לפחות לא מגיעה לארץ להצית אש זרה בעמנו. הבעיה שלנו היא הכסף שהם שולחים לארץ. מתוך מאות מליוני דולרים הנתרמים שם, די בעשרות המליונים המגיעים לכאן כשוחד תקשורת ומשפטי, שהם מפזרים בארץ. בכסף הזה רוב התקשורת מגוייסת למלחמת חרמה נגד היהדות הנאמנה. פירות ההסתה באו לידי ביטוי ב"מדינת תל אביב" שבחרה במפלגת השנאה ובגרורותיה. המתבוללים מחוללים שריפות ושנאה נגד הדתיים והחרדים, באמצעות השוחד התקשורתי והמשפטי, עד כדי סכנת מלחמת אזרחים עקובה מדם. המטיף הריפורמי הכריז מלחמה של 90% חילונים נגד 10% חרדים. הוא יודע שאין אפילו אחוז אחד של מתבוללים בארץ. אבל הוא יכול לדבר בשם 90% מהעם, כי 90% מכלי התקשורת והמשפטנים משוחדים, על ידי המתבוללים וקרנותיהם.

אם נשים לב לרשימת מפלגת השנאה בכנסת, נמצא שורה של אנשים שהם חברים אישיים של היו"ר, ממכוני הכושר ועמיתים בבראנז'ה העתונאית והכלכלית. אך יש שם שורה נוספת של "שוחרי יהדות" שהמכנה המשותף שלהם הוא הכסף שהוזרם להם ולמוסדותיהם מקרנות המתבוללים. היו"ר עצמו לא יכחיש שהוא מרצה מבוקש במרכז הרפורמי בתל אביב. כמוהו רבים מחברי הכנסת שלו, שמדברים בשם "היהדות" ומקבלים כסף מן המתבוללים להפיץ את "היהדות" הכפרנית שאינה מאמינה בתורה מסיני, ולא בחובת קיום המצוות ושמירת השבת כהלכתה. רובם מקבלים כסף הן כמרצים, והן כבעלי מוסדות הנתמכים בידי קרנות זרות.

היהדות החרדית סובלת וזועקת, אך אינה מזהה את האויב האמיתי ולא מתגוננת מפני ארגונים הפועלים להכחדת היהדות הנאמנה. יש להם מטרה מוצהרת להילחם בחרדים ואנחנו מגיבים כשה אילמה ביד גוזזים. אין לך כלי נשק ארגוני תקשורתי ומשפטי, שלא השתמשו בו, בדרך להבערת אש השנאה בקרב העם המוסת, נגד החרדים בארץ ישראל.

יש כאן הונאה נוספת של התורמים עצמם. הם לא דוברים עברית וניזונים מפרסומי עלילות דמים נגד החרדים. מספרים להם שהכסף שלהם נתרם לעידוד תרבות יהודית, לבלימת חוקים שמטרתם להרחיק את ילדיהם מכלל ישראל. מספרים להם שהם תורמים למען הנחלת הערכים היהודיים, בקרב המוני העם הנבערים שאינם יודעים מספיק יהדות. בקיצור: מרמים את התורמים, מרמים את ההמון הישראלי המוסת נגד החרדים והמסוכן מכולם שם גם מוציאם את דיבת הארץ רעה באזני מדינות אירופה וארה"ב, כאילו הם נלחמים נגד החמאס היהודי ואל קעידה החרדי.

בטרם יוצאים לכבות את האש ולהחניק את הלהבות השורפות מגדיש ועד קמה ועד כרם זית, יש להקדיש מחשבה ולארגן קהילות בארץ ובחו"ל, למלחמה כלכלית נגד השפעת הכסף הנכרי והזר. לא ייתכן שהאיחוד האירופי וקרנות המתבוללים, יציתו אש במושבותינו ואנו נסתפק באיסוף ערימות האפר. עלינו לצאת למלחמת מצוה להצלת התורה מן השריפה. לא מדינות ערב ולא איראן ולא הפלשתינים והלבנונים, הם הסכנה הבלעדית שלנו. סכנת הקיום הרוחני שלנו טמונה מתחת ללהבות האש התקשורתית וההתנכלות המשפטית. יש כאן תכנית עקבית להכרית את כל הענפים הכלכליים והעוגנים החברתיים וזכויות האדם המאפשרים לנו לחיות בארץ הזאת, כמיעוט נרדף תחת שלטון עויין ומתנכר. המישטר החילוני נכבש בידי בעלי הון מתבוללים, שגייסו גם את אומות העולם וקרנותיהם, נגד היהדות הנאמנה בארץ הקודש.

אפילו נתניהו ושריו, ורוב החכי"ם הציונים, כולל הדתיים, כולם רוקדים לפי החליל התקשורתי שמשומן ומודרך על ידי המתבוללים. כל הסיסמאות "שויון בנטל", "הדרת נשים" "צדק חברתי" הם תשדירים של קופירייטרים שקבלו כסף רב על ההצלחה שלהם. כל האיבה הישראלית נגד התורה ולומדיה, הם מבית היוצר הרפורמי לסוגיו. המושגים הושרשו בלב בעם, כתוצאה ממדיניות בת יענה של התעלמות החרדים מן ההסתה התקשורתית ותרבות הנאצות בטוקבקים, שמסתים את ההמון נגד קיומם של ילדי החרדים ותרומתם של לומדי התורה.

לא התרגלנו להשיב מלחמה שערה. אבל המלחמה נכפתה עלינו ואין לנו דרך להימלט ממנה. לכן אנו צריכים לצאת למלחמת מאסף להציל מזוטו של ים, כל מה שאפשר להציל מן השריפה. נילחם בשיטת כסף תחת כסף, חבורה תחת חבורה. תקשורת מול תקשורת, משפטנים מול משפטנים, כלכלנים מול כלכלנים. על מפלת המן ונצחון מרדכי הצדיק אשר לא יכרע ולא ישתחוה נאמר: ראו כל אפסי ארץ את ישועת אלוקינו. כי לא היה ליהודים נשק להילחם בגזירת אחשורוש והמן והקב"ה הצילם מידם. כן יעזרנו השי"ת "ביום אשר שברו אויבי היהודים לשלוט בהם ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם".
ישראל אייכלר רפורמים אויב כסף ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד