י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

'טוב' בבג"צ: להדיח את ראש עיריית אלעד

בשל קריסתה של המועצה המקומית באלעד - דורשת תנועת טוב באלעד להדיח את ראש העיר ולקיים בחירות מוקדמות • הדרישה הוגשה לבג"ץ בתגובה לכוונה להקים ועדה קרואה בעיר

יצחק עידן. צילום: ארכיון
יצחק עידן. צילום: ארכיון



בשל קריסת המועצה המקומית באלעד ואי-תפקודה, הגישה תנועת טוב באלעד, בקשה לבג"ץ הדורשת בחירות מוקדמות בעיר.

הבקשה ניתנה כתשובה לעתירה אותה הגיש שי נתן נציג הציבור הדתי לאומי במועצת העיר, הדורשת מינוי ועדה קרואה לעיר. בתנועת טוב לעומת זאת, דורשים להדיח את ראש העיר ולהקדים את הבחירות, ובכך לתת לתושבי העיר הזדמנות לומר את דברם ולממש את זכותם לבחור ולהיבחר.
בבקשה שהוגשה היום 19.2.13, באמצעות עו"ד ד"ר אביעד הכהן, דורשים שבעה מחברי תנועת טוב באלעד להדיח את ראש העיר אלעד ולהקדים את הבחירות.

יחיאל ועקנין, מחברי התנועה החתום על התביעה אומר כי : "מועצת העיר נמצאת בקריסה מתמשכת ואינה מתפקדת. למעשה מי שאשמים במצב הנורא אליו הגיעה העיר אלעד הינם חברי מועצת העיר האחראים למצב הקטסטרופלי, רובם היו שותפים בניהול ענייני העיר ולא עשו דבר בכדי למנוע את הקריסה. היום משרד הפנים נדרש למנות ועדה קרואה לעיר, ועדה כזו תכניס את העיר להקפאה עמוקה למשך שלש שנים. ברירת הבחירות עדיפה לנו כתושבי העיר, אנו מעוניינים לקחת את עתידנו בידינו ולנהל את ענייני העיר".

"העיר אלעד", אומר יו"ר תנועת טוב חנוך ורדיגר, "היא דוגמא לכך שהדרת התושבים מתהליך הבחירות מוביל לחוסר אחריות של הנבחרים לניהול קלוקל, יש להשיב את היכולת להשפיע על עניני העיר לתושבים".

תנועת 'טוב' נערכת בימים אלו להציג את רשימותיה המוניציפאליות בירושלים, בני ברק, ביתר עילית, מודיעין עילית ובית שמש.

בבית שמש וביתר עילית, שזו מערכת הבחירות השנייה בהן משתתפות הרשימות המקומיות, מתוכננות - לראשונה במפלגה חרדית - פריימריס לבחירת מועמדי הרשימה.
טוב אלעד יצחק עידן בחירות ועדה קרואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד