א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

שוד היהלומים הגדול: "הסיכוי לאתר אותם - נמוך מאוד"

במרכז היהלומים באנטוורפן פסימיים: "הסיכוי למצוא את השודדים נמוך מאוד, מכיוון שהיהלומים לא נחתכו והיו ללא תעודה. הם יכולים פשוט למכור אותם ולהיעלם"

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90



שוד היהלומים הגדול ממשיך להכות גלים באירופה בכלל ובבלגיה בפרט: כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', שודדים חמושים בנשק אוטומטי עם חיישני לייזר - גנבו אמש (ב) לקראת השעה שמונה בערב, משלוח יהלומים ממשאית ברינקס שהייתה על מסלול שדה התעופה בבריסל, בשוד מהיר במיוחד שנמשך שלוש דקות בלבד.

הכנופייה, שמנתה שמונה חברים, שדדה משאית 'ברינקס' מלאה יהלומים ותכשיטים, שהעמיסה את מטענה על טיסה לציריך, תוך שהם משתמשים בשני רכבים: עם אחד פרצו את גדר הביטחון, ובשניה - אותה הפכו ל'ניידת משטרתית' - נמלטו.

הרכב הראשון אותר מאוחר יותר כשהוא שרוף בפרבר בבריסל, והרכב השני לא אותר עד כה.

דוברת שדות התעופה בבלגיה מסרה: "השוד נמשך דקות ספורות והם נמלטו מיד משדה התעופה דרך גדר פגומה - ברור שהשודדים היו מקצוענים".

עוד בנושא:
דרמה בבלגיה: יהלומים בשווי מיליונים נשדדו בדרך לישראל

דוברת התביעה בשווייץ, אניה בייננס, סיפרה כי הפורצים היו חמושים ורעולי פנים, והם השתמשו בשני כלי רכב במהלך השוד. תוך דקות הם הגיעו למטוס חברת המטענים, לקחו את האבנים היקרות ונסעו משם - מבלי לירות כדור אחד, ובלי לפגוע באיש.

"שווי היהלומים הוא כ-50 מיליון דולר", אמרה קרוליין וולף, ממרכז היהלומים באנטוורפן. "מדובר בסכום ענק. ומכיוון היהלומים לא נחתכו עדיין ואין להם תעודה, הסבירות שיצליחו לאתר אותם הוא נמוך מאוד. הם יכולים פשוט למכור אותם ולהיעלם בקרוב", סיכמה.
יהלומים שוד ברינקס אנטוורפן שדה תעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד