ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"הושיטו יד"

הנשיא ורעייתו פתחו את מבצע החיסון השלישי ועודדו את כולם להתחסן

חיסון שלישי - גל רביעי: ברקע העלייה החדה בתחלואה, פתחו הבוקר הנשיא יצחק הרצוג ורעייתו מיכל את חלוקת המנה השלישית של החיסון, וניצבו מול המצלמות בקריאה לכולם לקבל את המנה |רה"מ בנט הוסיף: "מהיום יש מצווה חדשה - חסן את אביך ואמך למען יאריכו ימיהם"

הנשיא ורעייתו פתחו את מבצע החיסון השלישי ועודדו את כולם להתחסן
הרצוג ובנט מקבלים את החיסון צילום: חיים צח לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ונשיא המדינה, יצחק הרצוג, פתחו את המבצע לקבלת החיסון השלישי המשלים נגד נגיף הקורונה, בבי"ח "שיבא" תל השומר הנשיא כתב: ‏"הושיטו יד וכתף וצאו להתחסן".

רה"מ בנט הוסיף ומסר לאזרחי ישראל: "מהיום יש מצווה חדשה: חסן את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיהם". המבצע לקבלת החיסון השלישי המשלים נגד נגיף הקורונה, היה בבית החולים "שיבא" תל השומר.

כאמור, הבוקר נפתח חלוקת המנה השלישית לאור התפשטות התחלואה בגל הרביעי, הנוכחי. נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ורעייתו, מיכל הרצוג, קיבלו יחד את החיסון. באירוע השתתפו גם מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ממונה הקורונה, פרופ׳ סלמן זרקא, מנהל בית החולים שיבא תל השומר, פרופ׳ יצחק קרייס, וצוות בית החולים.

לאחר מכן, קיים ראש הממשלה מפגש עם מומחים בבית החולים שיבא, בהשתתפות: פרופ׳ ארנון אפק, פרופ׳ גליה רהב, פרופ׳ גילי רגב, פרופ׳ גדי סגל, ד"ר איתי פסח, ד"ר שרון עמית, ד"ר גליה ברקאי וגורמים נוספים.

ראש הממשלה בנט אמר בהצהרה לתקשורת: "בוקר טוב לכולם, אנחנו יוצאים לדרך. אנחנו יוצאים למבצע החיסונים כדי לשמור על המבוגרים במדינת ישראל. מהיום יש מצווה חדשה: 'חסן את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיהם'. אדוני הנשיא, תודה שאתה מוביל. כולנו אחריך. בהצלחה גדולה".

כזכור ראש האופוזיציה נתניה, אמר ב-21 ליולי, כי יש לתת את החיסון השלישי נגד קורונה לשני מיליון איש, לאחר ששוחח עם מנכ"ל פייזר אלברט בורלא.

"אזרחי ישראל היקרים, בימים האחרונים שוחחתי פעמיים עם ידידי, מנכ"ל פייזר אלברט בורלא. שוחחתי גם עם מומחים נוספים", אמר ראש הממשלה לשעבר, "הגעתי למסקנה שמדינת ישראל חייבת להזמין מיד מיליוני חיסונים, והיא חייבת להתחיל מיד לתת את החיסון השלישי לאוכלוסייה הבוגרת. זאת האוכלוסייה מעל גיל 50 שהיא בסיכון לתחלואה קשה, לאובדן חיים. יש לתת את החיסון השלישי לא ל-200 אלף איש אלא ל-2 מיליון איש".

כאמור, הבוקר ראש הממשלה בנט החל ליישם את הדברים שאמר ראש האופוזיציה כבר לפני מספר שבועות.

חיסון לקורונה נפתלי בנט יצחק הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד