ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"איש דוחה"

מבקר התרבות על הח"כים החרדים: "להקת קופים; חיות טורפות"

לאחר שגפני כינה השבוע את בנט "רוצח" ולמרות שחזר בו מיד, מבקר תרבות שהושעה בעבר ממקום עבודתו עקב פוסט נגד מזרחיים, תקף את חברי הכנסת החרדים, וטען שהם קופים וחיות טורפות: "הם לא יותר מחיות פרימיטיביות" | חבר הכנסת ערבי ועיתונאי גינו בתוקף: "גזעני ודוחה"

מבקר התרבות על הח"כים החרדים: "להקת קופים; חיות טורפות"
אייכלר ופרוש במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע המאבקים בכנסת, מבקר התרבות בגלי צה"ל גידי אורשר, שהושעה בעבר מתפקידו לכמה ימים בעקבות פוסט שפרסם נגד מזרחיים, תקף בחריפות את חברי הכנסת החרדים, וכינה אותם חיות וקופים.

אורשר התייחס לנאומו המסעיר השבוע של יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני, שבו כינה את בנט "רוצח", ולמרות שהאחרון חזר בו שניות לאחר מכן, מבקר התרבות הכליל את כל חברי הכנסת החרדים וכינה אותם "קופים וחיות". באופן מפתיע, חבר הכנסת אחמד טיבי היה הראשון לצאת להגנתם.

"‏‎‎להקת הקופים החרדית בכנסת התקהלה אתמול", התייחס אורשר לדיון שלשום בכנסת, ותקף בחריפות, "למופע קולני שהוכיח שהם לא יותר מחיות פרימיטיביות שלא השלימו את מחזור האבולוציה".

גידי אורשר. צילום: מתניה טויסיג, פלאש 90.

"חיות טורפות כי בעיקר בגללן (וכניעת נתניהו) נספרו בקדנציה של הממשלה הקודמת למעלה מ 6000 מתים מקורונה. ארורים יהיו!!!", כתב מבקר התרבות, כשברשתות החברתיות מיהרו לגנות.

חבר הכנסת אחמד טיבי מ'הרשימה המשותפת' יצא להגנת חבריו החרדים מהמשכן, ותקף את אורשר: "‏איכס. גזעני ודוחה", צייץ יו"ר תע"ל בציוץ מחשבון הטוויטר שלו.

"‏מזעזע לחשוב שהאיש הדוחה הזה היה שנים בעמדת כוח בגלצ. איכס", תקף המגיש אמנון לוי את אורשר, תוך שהוא מתייחס לעבודתו הקודמת של האחרון.

גידי אורשר אחמד טיבי אמנון לוי שנאת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד