י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נשמע בדיוני

נאצי אוקראיני מאושפז בישראל; מתוכננת הפגנה

פעיל ניאו נאצי מפורסם באוקראינה הוטס לפני 20 יום לישראל לשם קבלת טיפול רפואי מציל חיים לאחר שנורה בצווארו ונפצע קשות. הדבר מקומם ישראלים רבים ששונא ישראל שתומך בהשמדתם מקבל טיפול כאן ומתכננים לצאת להפגין

נאצי אוקראיני מאושפז בישראל; מתוכננת הפגנה
ארטיום מושנסקי צילום: מתוך טלגרם

ארטיום מושנסקי, בכיר בארגון נאצקורפוס - התומך בנאציזם, נורה באוקראינה ונפצע באורח קשה. הוא הוטס לישראל לצורך טיפול ומאושפז באחד מבתי החולים בישראל. חבריו הניאו נאצים ליוו את האמבולנס שבו נלקח לשדה התעופה, עם לפידים ובמועל יד לעבר הטיסה לארץ.

על פי הדיווח של אדוארד דוקס מקייב באתר Ynet, ארטיום מושנסקי, אזרח אוקראיני ניאו נאצי קיצוני, מאושפז בישראל לאחר שנורה ונפצע קשה. האיש בן ה-31 נורה בצווארו ב-30 ביוני בחרקוב שבמזרח אוקראינה. הוא נפגע בעמוד השדרה, ועד כמה שזה נשמע בדיוני אך אמיתי לחלוטין, ב-10 ליולי מושנסקי הוטס להמשך אשפוז בישראל - המדינה שהוא כה שונא ומתעב.

בשעה חמש לפנות בוקר יום שישי ה-10 יולי, המריא מטוס פרטי מסוג "ססנה", מחרקוב ונחת בערך בשעה שמונה בבוקר בשדה התעופה בן גוריון.

עוד דווח בתקשורת המקומית כי בחשבונות ברשתות החברתיות של מושנסקי, אותרו פרסומים של תמונות עם צלבי קרס ושל מושנסקי מצדיע במועל יד, עם המילים: "עלינו לספק את קיום העם שלנו ואת העתיד עבור הילדים הלבנים", משפט שקשור לאחד הפרקים בספרו של אדולף היטלר "מיין קאמפף". בנוסף, על גופו של מושנסקי קעקועים שמזכירים מאד את צלב הקרס.

עיתונאי ובלוגר אוקראיני בשם אנטולי שארי כתב על ההטסה והאשפוז: "אולי בישראל לא הבינו מי הגיע אליהם?".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בתחילת השבוע מתוכננת הפגנה מחוץ לבית החולים אסותא, בו הוא מאושפז, פרטים לגבי ההפגנה יפורסמו בהמשך.

גיא סנדל, הפעיל שמתכנן הפגנה מחוץ לבית החולים, אמר ל'ערוץ 20', כי הוא פנה למספר חברי כנסת מ'תקווה חדשה' ו'ישראל ביתנו' בוואטסאפ אך עד לרגע זה לא קיבל אף תשובה בעניין. גם לשר החוץ יאיר לפיד ולשר התיירות יואל רזבוזוב שלח סנדל שאלות בנושא וגם מהם לא קיבל תשובה.

הטסה רפואית בית החולים אסותא ניאו נאצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד