י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נמנע אסון

נס בדרכים: בחורי ישיבה התהפכו ויצאו ללא פגע

נס גדול אירע לבחורי ישיבה שהיו בדרכם ממחנה קיץ בהרי הקטסקילס לעבר ניו יורק, כאשר רכבם התהפך על צידו. נהג שחלף במקום עצר וחילץ את כולם אחד אחד ולמרבה הנס הללו יצאו ללא פגע  

נס בדרכים: בחורי ישיבה התהפכו ויצאו ללא פגע
אילוסטרציה צילום: pixabay

בחורי ישיבה שחזרו ממחנה קיץ ניצלו בנס, כאשר הרכב שבו נסעו התהפך והדרדר לעבר עצים שבצד הדרך ונהרס. הנוסעים יכלו להיהרג חלילה, אך בחסדי שמים, הם יצאו ללא פגע. נהג שנסע בכביש המהיר, ראה את הרכב הפוך, עצר בצד והוציא את הבחורים אחד אחד מהמכונית שהתהפכה על צידה. מלבד זעזוע והלם הנוסעים והנהג יצאו ללא פגע.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, התאונה התרחשה ביום חמישי בדרכם חזרה מהרי הקטסקילס בניו יורק, שם שוהים רבבות בימות הקיץ. אמבולנסים רבים חשו למקום וכאמצעי זהירות כל הנוסעים הועברו למרכז רפואי סמוך. לאחר הערכות ובחינות, נוסע אחד נזקק לחבישה קלה באצבעו.

הרכב שהתהפך.

המשפחות ביקשו מאתר Yeshiva world news, לפרסם תודה גדולה לברוך בער בנדר וארגון אחיעזר, על כך שהם יצאו מיד למקום לפני שההורים יכלו להגיע לשם וכך הבחורים טופלו ונבדקו במהירות.

גברת חני פרידמן, מצוות בית החולים המתגוררת בקרבת מקום, נענתה מיד לבקשתו של ארגון אחיעזר ומילאה תפקיד חשוב בטיפול בנערים הללו.

המשפחות ביקשו לפרסם: "צריך לפרסם ולהודות על סיפורים כאלה, הם צריכים להפוך לוויראליים ברשתות החברתיות בדיוק כמו שעושים עם טרגדיות, עלינו להכיר ולהעריך את הנס, ולשתף את הסיפור בכל מקום".

תאונת דרכים התהפכות רכב בחורי ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד