י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קיבל החלטה

נחשף: זה מה שיגרום לבנט ללכת לסגר כללי

לאור הביקורת על ראש הממשלה בנט בטענה שאינו מקבל החלטה אל מול התחלואה הגואה, בסוף השבוע מתפרסם כי בנט החליט שמדד בתי החולים יהיה מה שיוביל להחלטה אם נלך לסגר נוסף

נחשף: זה מה שיגרום לבנט ללכת לסגר כללי
ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לא מעט ביקורת סופג ראש הממשלה נפתלי בנט על התמודדותו מול הגל הרביעי של נגיף הקורונה, שהגיע בדיוק עם כניסתו ללשכת ראש הממשלה. הביקורת העיקרית כלפי בנט הייתה על כך שהוא אינו נוקט בצעדים אל מול התחלואה שעולה עם כל יום שעובר ונדמה כי הוא מתקשה לגבש דרכי פעולה. לפי הפרסום בסוף השבוע – ייתכן ובנט הכריע לגבי ההתמודדות מול התחלואה.

בסוף השבוע חשפה הפרשנית דנה וייס ב'חדשות 12' כי בנט קיבל החלטה. הוא אינו מסתכל על מספר המאומתים היומי שמגיע כבר לאלפים, וגם מספר החולים הקשים שמתחילים להיערם בבתי החולים לא ישפיעו על מדיניותו של ראש הממשלה, שלא ימהר ללכת לסגר. לפי הפרסום הנושא היחיד שעליו יסתכל בנט ולפיו יחליט כיצד לנהוג: מדד בתי החולים.

לפי הפרסום, אם ראש הממשלה בנט יראה כי בתי החולים מתחילים לשגר אותות אזהרה על קריסה אפשרית בגלל עומס בחולים, אז הממשלה תחליט על סגר יעיל, קצר ומדויק, במטרה להוריד את התחלואה.

עם זאת, גורמים בממשלה מסתייגים ואומרים כי לאור מבצע החיסונים הנרחב שהחל בימים אלה – לא סביר שנגיע לממדי תחלואה כזו שתביא לעומסים על בתי החולים.

קורונה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד