י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ללא בגדים

העובדים נמלטו: פיצוץ במפעל כימיקלים רוסי סודי

בסוף השבוע האחרון אירע פיצוץ במפעל כימיקלים רוסי סודי | העובדים המבוהלים נמלטו תוך שהם מורידים את בגדיהם כי עלו באש

העובדים נמלטו: פיצוץ במפעל כימיקלים רוסי סודי
אילוסטרציה צילום: PIXABAY

פיצוץ במפעל כימי גדול רוסי חשאי ביום חמישי האחרון, הביא למותו של אדם אחד ופצע מספר עובדים נוספים, חמישה גברים ושתי נשים ספגו כוויות כימיות איומות במהלך האירוע, קורבן אחד סבל מ-80 אחוז כוויות כימיות, השאר 100 אחוז.

"כשהאש התחילה אנשים ברחו החוצה, הורידו את בגדיהם תוך כדי הבריחה מכיוון שהם בערו בחיים", כך סיפר מקור בכיר מרוסטוב, שם נמצא המפעל, לאתר 'טצארגרד רוסטוב' Tsargrad Rostov.

על פי הדיווחים, התקרית התרחשה במחלקה סודית במפעל הכימיקלים של חברת קמנסקי, מפעל שעושה עבודה עבור התעשייה הביטחונית הרוסית.

קורבן אחד סבל מ-80 אחוז כוויות כימיות, השאר 100 אחוז כוויות כימיות. התושבים באזור רוסטוב אמרו כי יש ריח כימי לא נעים באוויר.

הדיילי מייל מדווח, כי נעשו ניסיונות מצד השלטונות הרוסים להשתיק את התאונה. המפעל עוסק בייצור מוצרים כימיים, כולל למשרד ההגנה הרוסי, כך על פי הדיווחים בתקשורת המקומית.

אלכסיי, אחיו של הקורבן גנאדי אנדרייב, אמר כי לקורבנות "היו 14 שניות לרוץ לדלת בעובי שני מטרים". הוא אמר כי "הם לא היו אמורים להיות שם, אף אחד לא היה אמור להיות שם בזמן הפיצוץ, בזמן הפיצוץ נעשו בדיקות במקום, והעובדים לא היו אמורים להיות שם".

"חצי מהמשמרת שלהם בערה, לפני כשבועיים נשרפו שניים נוספים, גבר ואישה צעירה, אחי ואני ביחד שהיינו יחד בבית היתומים, אנו מפרנסים את משפחותינו".

במקרה דומה שאירע בפיצוץ חזק במפעל כימי תעשייתי בעיר לברקוזן שבגרמניה נהרגו לפחות שני בני אדם ונפצעו 31. ביום שלישי האחרון התרחש פיצוץ עז בעיר הגרמנית, שלוש שעות לקח לכבות את האש שפרצה לאחר הפיצוץ. עשן ענק השתרע מעל לברקוזן.

לברקוזן ממוקמת בצפון מערב גרמניה, בצפון ריין-ווסטפליה, שם מתו עשרות בני אדם בשיטפונות בשבוע שעבר.

רוסיה שריפה במפעל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד