כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

לגעת בצבע: טמבור משיקה עונה עם מניפת צבעים מרהיבה

3 שנות מחקר ועבודה מתישה של 'טמבור' הסתיימו בפיתוח 'מניפת הצבע' - מאגר הצבעים המשוכלל והנוח ביותר לשימוש • צפו בראיונות עם מנכ"ל וסמנכ"ל החברה

לגעת בצבע: טמבור משיקה עונה עם מניפת צבעים מרהיבה
קובי הר צבי



ענקית הצבע וחומרי הבניה הישראלית 'טמבור' חגגה השקה דרמטית במיוחד לעונת הצבע 2013: לאחר שלוש שנות פיתוח, מחקר ושיתוף פעולה עם חברות צבע מובילות מרחבי העולם, ולאחר ביצוע מאות ראיונות עם לקוחות שונים - כדי לרדת לסוף דעתו של הצרכן הישראלי ולהבין את צרכיו, השלימה החברה את הפקת 'מניפת הצבעים', שיטה חדשה להצגת כל הצבעים האפשריים – 1,561 במספר - כשהם מחולקים לשמונה קטיגוריות שונות.

לבנים, אדומים, כתומים, צהובים, ירוקים, כחולים, סגולים ונייטרליים – אלו הן משפחות הצבע החדשות מבית 'טמבור', כל אחת מהן מורכבת ממאות וריאציות שונות, כהות ובהירות, מורכבות או פשוטות, חלקות או מחוספסות, עמוקות או נקיות. כל צבע אפשרי, כל גוון קיים – לא נשכח.

צפו: ראיון עם מנכ"ל 'טמבור', מיכאל דיין:



מדובר במהפכה של ממש בעולם הצבע: המניפה כוללת בתוכה מעל 540 צבעים בהירים המותאמים לטעם ולסגנון הישראלי, מספור רציף ומסודר של כל הצבעים, נוסחאות חדשות לגיוון, כל אלה ועוד קיימים ב'לגעת בצבע' – שמה של מניפת הצבעים החדשה.

"אנחנו שמחים לפתוח את עונת הצבע לקראת פסח תשע"ג עם הצגת מניפת צבעים חדשנית מותאמת במיוחד לטעם הישראלי", פתח מיכאל דיין, מנכ"ל 'טמבור', את טקס ההשקה. "המניפה מכילה 1,561 גוונים מחולקים ל-8 משפחות, מגוון רחב של מוצרים חדשים לעיצוב הבית בצבע, בית 'טמבור' מחודש ברוח מערכת הצבעים החדשה למרכז העיצוב בצבע הגדול בישראל, ועוד מגוון רחב של בשורות שיווקיות ועיצוביות עדכניות, המתאימות לרוח התקופה".

"טמבור ממשיכה להוביל ולהשפיע על העיצוב וסגנון הבית בישראל, והאסטרטגיה השיווקית שהנחתה אותנו השנה הינה - לגעת בצבע", סיים דיין.

צפו: דבר סמנכ"ל השיווק, איתן ויצמן



איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של 'טמבור', הרחיב: "טמבור ממשיכה להוביל את שוק הצבע הישראלי, תוך הרחבה מתמדת של הכלים לעיצוב הבית, וחדשנות מוצרית מתמדת, המבטאת את אופנת הצבע העדכנית. בפיתוח המניפה החדשה הושקעו מעל לשלוש שנים, בשיתוף עם חברות צבע מובילות מהעולם, ויושמו בה לקחים רבים שנאספו במחקר צרכנים רחב היקף. טמבור משקיעה משאבים רבים בפיתוח כלים שיסייעו ללקוח להתקרב לעולם הצבע, ולעצב בקלות ובפשטות את הבית הישראלי".

מלבד המניפה, השיקו ב'טמבור' גם סדרת מוצרים פרטנית לרגל עונת הצבע החדשה: צבע ומארז חדש בגזרת 'סופרקריל', לכה 'סופט טאץ' בעלת מגע קטיפתי מלטף, ואת צבעי סהרה, יוטה, אותנטיקו ו'פוליסיד פלוס'.

מניפת הצבעים






























קישורים:
לאתר טמבור - לחץ כאן
טמבור צבע איתן ויצמן מיכאל דיין מניפת הצבעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד