י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מהמורה בדרך לתקציב

האשמות נגד הורביץ: "מנסה להפיל את הממשלה"

שר הבריאות הורוביץ התייחס לחשיבות של הגדלת תקציב הבריאות: "המערכת חנוקה" • "ניסנקורן שמנהל להורביץ את המו"מ, מתעקש על דברים עם הראש בקיר כי אין לו מה להפסיד", טוען פקיד בכיר • הוא המשיך ותקף: "התנהלותו רק מובילה להסלמה במקום להסכמות"  

האשמות נגד הורביץ: "מנסה להפיל את הממשלה"
ניצן הורוביץ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

אישור תקציב המדינה: פקיד בכיר נגד שר הבריאות ניצן הורוביץ: "טעה כשלקח את ניסנקורן לנהל את המו"מ על התקציב, נראה שמנסה להפיל את הממשלה".

פקיד בכיר במשרדי הממשלה תקף אתמול (מוצ"ש) את השר לשעבר אבי ניסנקורן המייצג את שר הבריאות במשא ומתן על הגדלת התקציב למשרד הבריאות. "הורוביץ עשה טעות שלקח אותו לנהל את המו"מ מטעמו", תקף, "ניסנקורן לא מבין כלום בבריאות. יש תחושה שהוא בא לפרק עוד ממשלה אחרי שפירק את הממשלה הקודמת".

אותו פקיד הוסיף: "ניסנקורן מתעקש על דברים עם הראש בקיר כי אין לו מה להפסיד. אולי יש לו רגשות אשם על מה שעשה לממשלת גנץ-נתניהו. ההתנהלות שלו רק מובילה להסלמה במקום להסכמות".

לקראת הדיון על אישור התקציב היום בממשלה, קרא אתמול הורוביץ פעם נוספת לתקצב את הבריאות: "המערכת חנוקה. כשאני רואה חולים בבתי החולים לבריאות הנפש ישנים על הרצפה זה מזעזע אותי". שר הבריאות הוסיף: "המחלקות הפנימיות מפוצצות, התורים במיונים. אין דבר שחשוב יותר למדינה מתקציב לבריאות, ושר האוצר וראש הממשלה צריכים להבין את זה".

אבי ניסנקורן ניצן הורביץ תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד