ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סיכוי לקאמבק עם גנץ?

"זה מדהים": נתניהו על היתרונות כיו"ר האופוזיציה

נתניהו התראיין הבוקר על הממשלה החדשה ושלף מספר ציטוטים מעניינים: "עבאס הוא ראש הממשלה בפועל, באיראן חוגגים את הדחתי" • במקביל תקף את מדיניות בנט על התמהמהותו במבצע החיסונים ומתייחס גם לאפשרות של רוטציה עם גנץ • על ערוצי התקשורת: "הם משמשים כדוברות לממשלה הזו".

"זה מדהים": נתניהו על היתרונות כיו"ר האופוזיציה
בנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מספק הבוקר כותרות מעניינות על החיים כיו"ר האופוזיציה וחלופי הגברי בתוך הממשלה, בראיון שהעניק לרדיו 'גלי ישראל'.

נתניהו נשאל הבוקר ע"י השדרן שרון גל ברדיו גלי ישראל האם הוא נהנה מתפקידו החדש לאחר 12 שנים כיו"ר האופוזיציה, וענה: "כן. זה מדהים לישון לפתע לילה שלם בלי טלפון אדום, לצאת לפגוש את העם ולהרגיש את האהבה שלהם כלפיי".

על היחס של ישראל כלפי איראן בעידן בנט, השיב נתניהו כי לפיד אמר במפורש: "אנו נודיע כאשר נתכונן לתקיפות באיראן, בתקופת כהונתי כראש ממשלה, מעולם לא הענקתי פרס כזה לאיראן".

"לצערי", הוסיף נתניהו, "הממשלה הזו שמה את עצמה במקום שהיא לא תוכל לתקוף, משום שראש הממשלה בפועל זה עבאס".

נתניהו נשאל עוד האם גם טראמפ ניסה להשיג ממנו ומהממשלה הקודמת מדיניות חסרת הפתעות כלפי איראן, על כך השיב: "אני הבהרתי חד משמעית שאני לא מסכים לכך. האיראנים חגגו עם כוננותה של הממשלה החדשה הרעה הזו משום שהם מבינים שאין כאן מנהיגות ואין מדיניות".

ברקע אישור תקציב המדינה שצפוי לעלות היום על שולחן הממשלה, תקף נתניהו את העלאת המיסים ע"י שר האוצר: "זה לא יתכן, הם הבטיחו במפורש כי לא תהיה העלאה, וכרגע על כל שטות הם מטילים מס, אם זה היה בזמן הממשלה שלי, היינו שומעים כל היום גינויים כלפי הממשלה וכלפי. ערוצי התקשורת השונים, הם אינם אתרי חדשות הם דוברות. דוברות של הממשלה החדשה".

על אי קיום מתן הרוטציה עם גנץ טען נתניהו: "אנחנו הבאנו לכנסת חוק שהיה מאשר תקציב ורוטציה, זה לא עבר בגלל שכמה מחבריו של גנץ הצביעו נגד, הם גרמו שהחוק לא יעבור. מבחינתי זה תמיד היה על השולחן ואף אני מוכן כמובן לתת לו מקום ראשון ברוטציה. כרגע איני איש בשורות ומבחינת גנץ זה לא על הפרק".

נתניהו הוסיף ואמר: "אנחנו אופוזיציה חזקה! הקואליציה מפסידה חוק אחר חוק. העם לא איתם ולא אחריהם, הם הוליכו שולל את העם, שיקרו להם, רימו אותם. הם ציפו שאני אקרוס, שהליכוד יתפרק שהחרדים יעזבו, אבל כל זה לא עומד לקרות אני כאן כדי להישאר. כולנו מלוכדים יחד, אני וכל חברי באופוזיציה רואים את החשיבות בפירוק הממשלה הנוראית הזו".

ביבי נתניהו איראן מנסור עבאס נפתלי בנט בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד