ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ליל שימורים מטלטל

המגיש החילוני הפתיע את הרשת: "ברכתי הגומל"

שדר הספורט הנודע בהתבטאויותיו הקשות כלפי החרדים הפתיע בשעות האחרונות את עוקביו בטוויטר כאשר כתב כי עלה לתורה ובירך הגומל לאחר ליל שימורים מטלטל שחווה 

המגיש החילוני הפתיע את הרשת: "ברכתי הגומל"
רון קופמן צילום: wikipedia

"הבוקר, בירכתי "הגומל", בשביל הצדיק שלי שנפצע ונותח". כך הפתיע בשעות האחרונות פרשן הספורט והשדרן רון קופמן את 25 אלף עוקביו.

הוא סיפר "עברנו ליל שימורים מטלטל. במצוקתי, קראתי את "שיר המעלות", והתחייבתי להגיע לביהכ"נ בשבת. הגעתי לבית כנסת קטן בצפון ת"א, תודה מהלב למתפללים, על העזרה וההדרכה. המון תודה לכירורגית ילדים בשיבא. אתם מלאכים-על-מלא. באמת". כך קופמן שהגדיר את עצמו בעבר כאתאיסט והרבה לתקוף את הדתיים בעיקר אלה החרדים.

עוקבים רבים איחלו לו ולבנו בריאות ונחת ואחד העוקבים הגיב וכתב: "הרבה בריאות. אולי ממך ילמדו לא לשנוא דתיים". בתגובה השיב לו קופמן: "אף אחד לא שונא דתיים. התיעוב הוא נגד ההנהגה של הציבור הדתי, בדיוק כמו התיעוב כלפי הנהגת הציבור החילוני והערבי".
רון קופמן הסתבך בשנים האחרונות מעת לעת בשל סגנון דיבורו חסר המעצורים בין הייתר גם נגד החרדים, אותם כינה "טפילים" ו"עלוקות" והושעה לא אחת מתכניות אותן הגיש למשך כמה ימים.
כך למשל לפני 11 שנים התבטא קופמן בתכנית שהגיש ב'רדיו תל אביב': "את פינת הסמרטוט היומי אנחנו מקדישים היום לציבור החרדי שעל פליטת פה קטנה של יעקב אילון ישר רצים ומתלוננים הטינופות לרשות השנייה... אתם לא מבינים, חבר'ה? אתם לא עובדים, אתם לא משרתים בצבא, אתם מקבלים תמיכות במאות מיליונים, אתם פשוט עלוקות... כל העלוקות האלה גם לא עובדים ומסרסרים, והרי קונים אתכם בשקל, כי אתם פשוט יהודים נחותים. חבל שיעקב אילון לא אומר את דעתו לעתים קרובות יותר, ככה הייתי תופס עליו יותר טרמפים. הבנתם את זה? נבלות".

דבריו נאמרו אז בתגובה להתבטאות אומללה של מגיש המהדורה המרכזית דאז ב'ערוץ 10' יעקב אילון כאשר עבר בין כתבה שעסקה בחרדים לזו שאחריה: "ומחרדים נעבור לאנשים". בתגובה חרדים רבים הציפו את הרשות השנייה בתלונות רבות נגד המגיש ועל כך התקומם קופמן.
ברכת הגומל רון קופמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד