י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מביך ומשעשע

האזינו: עבאס נפל קרבן למתיחה חרדית והדליף

חקיין מתחנת רדיו חרדית שהתקשר לעבאס, והציג את עצמו כשר האוצר ליברמן, שמע ממנו פרטים מעניינים על היחסים עם אחמד טיבי, על הפגישה עם המפכ"ל ועל התקציב לרע"מ. הקשיבו להקלטה המשעשעת

האזינו: עבאס נפל קרבן למתיחה חרדית והדליף
מנסור עבאס צילום: פלאש 90

יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס נפל הבוקר (ראשון) קרבן לתכנית סאטירה חרדית כאשר חקיין הציג את עצמו כשר האוצר אביגדור ליברמן, והצליח להוציא ממנו מידע על היחסים המעניינים, שבין רע"מ לבין הרשימה המשותפת.

בתכנית הסאטירה "הקפטנים" המשודרת בימי בין הזמנים ברדיו 'קול ברמה' התקשרו המגישים האחים ניר וגיל קפטן תחת הדמות של ליברמן, אותו גילם האח גיל ביקש השר (כביכול) לקבל הבטחה והסכמה על קיצוץ בתקציב מ-53 מיליארד ל-25 מיליארד, מהסכום שהובטח לרע"מ במסגרת ההסכם הקואליציוני, זאת, לקראת אישור התקציב בממשלה.

עבאס התבקש גם להגיע לפגישה ואמר כי בעוד מספר דקות הוא נכנס לפגישה עם המפכ"ל. ולאחר מכן יבוא לפגישה. כשבירר להיכן להגיע אמר לו החקיין כי כבר יודיעו לו.

עבאס אמר לגבי תקציב המדינה: "ניסיתי בשבוע שעבר להביא את אחמד טיבי להסכמות על התקציב, הוא הכתובת אבל אם אנחנו מביאים אותם זה יעמיס עוד על התקציב. ננסה לקחת אותם לדברים שלא עולים תקציבית אבל כן יש להם משמעות".

מנסור עבאס אביגדור ליברמן חיקוי רדיו קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד