ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מי היה מאמין

בן כספית התחסן וסיפר על תופעת לוואי "מדאיגה"

בן כספית סיפר בפתח תכניתו היומית לצד ינון מגל כי התחסן במנה השלישית, אך סובל מתופעות לוואי שאין נגדן תרופה. לתהיית מגל, ענה בן: "אני מתחיל לחבב את ביבי". האזינו לתשובה של בן כספית מדוע התחיל לחבב את נתניהו

בן כספית התחסן וסיפר על תופעת לוואי "מדאיגה"
בן כספית צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

בפתח התכנית היומית, לצד איש התקשורת ינון מגל ברדיו 103FM, התבטא היום (ראשון) העיתונאי בן כספית בהלצה כי הוא סובל מתופעות לוואי, אחרי שהתחסן עם מנת החיסון השלישית נגד נגיף הקורונה. כשנשאל מה הן התופעות לוואי, הוא ענה בציניות: "אני מתחיל לחבב את נתניהו".

בן כספית, שנחשב לאחד הקולות הבולטים בתקשורת הכללית נגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, סיפר כי הוא הגיע להתחסן עם המנה השלישית בבית החולים שיבא, כחצי שעה אחרי שבנימין נתניהו הגיע גם הוא עם רעייתו שרה להתחסן במקום.

ינון מגל, אחד התומכים הבולטים של נתניהו בתקשורת, הגיב כי חבל שהם לא קבעו פגישה. אך בן כספית הפתיע אותו ואמר: "אבל יש לי תופעות לוואי. הן מאוד מדאיגות אותי. ולא נראה לי שיש נגדן תרופה".

מה הן התופעות לוואי?", תהה מגל.

"שאני מתחיל לחבב אותו", ענה בן כספית.

"את מי, את ביבי?", בירר מגל.

"כן", הבהיר בן.

"למה, מה קרה?", הגביר מגל את תהייתו.

"'נעבעך' כזה. ראיתי אותו הולך לים באיזו מרות כזה, השיער לא מודבק כמו שצריך. קצת שמן. מסכן כזה. כי אני הרי תמיד שם. ברגע שמישהו מסכן - לא מעניין אותי מי זה. יכול להיות נסראללה, ותהיה לי פתאום איזושהי חמלה", ענה בן כספית בסרקסטיות.

"אוקיי", המהם מגל.

"אז יכול להיות שאני נהיה 'ביביסט'?", שאל בן כספית למגל.

"יכול להיות שאתה מתהפך", ענה לו מגל באותו מטבע לשון.

"אם אני ביביסט אז אני עוזב את הכול והולך לגור עם ריקלין. בקיצור, מדאיג", סיים בן כספית את הדו שיח המשעשע.

השניים שוחחו גם על הסרטון של חברת הכנסת מירי רגב, בו כינתה את ח"כ זאב אלקין בכינוי 'פקיד' בערבית. בן אמר: "זה פשוט מזעזע. זה דוכן הכנסת, טיפה כבוד. אנחנו לא חייבים להשלים עם זה". ינון לא נותר חייב: "דוכן הכנסת סבל דברים גרועים מזה".

בן כספית ינון מגל בנימין נתניהו שמעון ריקלין חיסון שלישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד