י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ארבע שנים נוספות

איסמעיל הנייה נבחר לכהונה נוספת בהנהגת חמאס

איסמעיל הנייה נבחר לכהונה נוספת בתפקיד מנהיג חמאס ויעמוד בראש הארגון ב-4 השנים הקרובות | מקורות בחמאס אומרים כי מועצת השורא החשאית של חמאס התכנסה ביום שישי ובחרה בו, וההודעה הרשמית תתפרסם בהמשך היום

איסמעיל הנייה נבחר לכהונה נוספת בהנהגת חמאס
איסמעיל הנייה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מנהיג חמאס איסמעיל הנייה, יעמוד בראש הארגון בארבע השנים הקרובות. כך מדווח אתר האינטרנט של העיתון הפלסטיני אל-קודס.

מקורות בחמאס מסרו לאתר כי 'מועצת השורא החשאית' של חמאס התכנסה ביום שישי ובחרה בו, וההודעה הרשמית תתפרסם בהמשך היום. כך דיווח עומרי חיים ב'כאן'. הנייה הוא ראש הלשכה המדינית של חמאס משנת 2017. הוא החליף בתפקיד זה את ח'אלד משעל, הנייה הוא מנהיג תנועת חמאס, יחיא סינוואר הוא חמאס רק בעזה.

בתוך כך בישראל מזהים בעת האחרונה ומזהירם מפני מאמצים מוגברים של חמאס להוציא פיגועים מיהודה ושומרון, בהכוונה מרצועת עזה. אחד הפעילים הבולטים במאמץ זה הוא עבדאללה עראר, ממשוחררי עסקת שליט, שיושב ברצועת עזה מאז גורש לשם בעסקה (הוא במקור מאזור רמאללה).

מאז תחילת השנה יצר עראר מעזה קשר עם כשישים פלסטינים בגדה במטרה לגייס אותם לעשות פיגועים בשם חמאס. בכמה מקרים אף רשם הצלחה ושיגר למגוייסים החדשים הנחיות מעזה כיצד להרכיב מטעני חבלה והיכן לרכוש את המרכיבים הדרושים. הוא אף חיבר חלק מהם למומחי חבלה והנחה אותם לחפש מטרות לפיגועים. כך דווח ראש הדסק לענייני ערבים, גל ברגר ב'כאן'.

בעת האחרונה תפסו כוחות הביטחון חמישה פעילי חמאס שגייס עבדאללה עראר – שלושה בג'נין ושניים בשכם ובבית לחם.

ארגון חמאס איסמעיל הנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד