כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לעורר את הנשמה היהודית

מיזם אדיר: מסיימים ש"ס, שולחן ערוך ושמירת הלשון תוך 10 דקות ביום ומרוויחים קביעת עיתים לתורה!

מתקשים לקבוע עיתים לתורה? הכירו את המיזם האדיר בנשיאותו והכוונתו של הרב יגאל כהן שליט״א שמעניק לכם פתרון גאוני וקל לשלב לימוד גמרא והלכה במהלך היום ו....מסיימים ש"ס בעשר דקות!

מיזם אדיר: מסיימים ש"ס, שולחן ערוך ושמירת הלשון תוך 10 דקות ביום ומרוויחים קביעת עיתים לתורה!
הגר"י כהן שליט"א צילום: יח"צ

תמיד השתוקקתם ללמוד גמרא אבל לא מצאתם זמן, לא הבנתם את הגמרא, לא התמדתם בלימוד או הרגשתם שזה לא בשבילכם – מהיום הכללים משתנים.

צוללים לדקות אחדות בלבד בלימוד גמרא והלכה וזוכים לערוך "סיום" בנעימות ובסיפוק אדיר והזכויות כולם שלכם! צעד אחר צעד לומדים ש"ס ושולחן ערוך ומעוררים מסוגלות והתרוממות הנפש. כמה פשוט – ככה קל ! רק מי שערך "סיום" כזה יוכל להעיד על עוצמת הסיפוק והשמחה שמלווים אותו.


המיזם המבורך ופורץ הדרך בנשיאות הרב יגאל כהן שליט"א מאפשר לכם לימוד בחוברת מבוארת ומאירת עיניים ולשמר הרגלי לימוד מבורכים. במהדורה ייחודית זו הוקפד על שמירת צורתו המקורית של דף הגמרא ובלימוד הדף היומי. הביאור של התלמוד מבוסס על דברי רבותינו הראשונים ועל צבאם פירוש רש"י הקדוש.

לשלמות הפרויקט נוספו הלכות יומיות על סדר ה"שולחן ערוך" כמאמר חז״ל ״כל השונה הלכות בכל יום מובטח לו שהוא בן העולם הבא״. עם סיום הש״ס ישלים הלומד את כל שולחן ערוך חלק אורח חיים. לעמוד צורפו גם הלכות שמירת הלשון מספר ה"חפץ חיים" ללימוד הלכות לשון הרע כמאמר דוד המלך בתהלים ״מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה סור מרע ועשה טוב בקש שלום ורדפהו".

המיזם יוצא לדרך בימים אלו ממש וצפוי לסחוף אחריו יהודים רבים מכל רחבי העולם!

הצטרפו גם אתם למיזם האדיר הזה ועוררו את הנשמה היהודית שבתוככם>>>

החוברות יגיעו אליכם במשלוח עד הבית לכל רחבי הארץ.
הדף העולמי לכל יהודי!

 

דף היומי הרב יגאל כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד