ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"עלול להמיט אסון"

הורביץ' נגד התקציב: הח"כית מהאופוזיציה תומכת

ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית מביעה תמיכה בשר הבריאות ניצן הורביץ ובדרישתו התקיפה מהאוצר להגדיל את תקציב משרדו. "סירוב האוצר מנציח את ההזנחה ועלול להמיט אסון על ציבור גדול ביותר ולמעשה על כלל אזרחי מדינת ישראל"

הורביץ' נגד התקציב: הח"כית מהאופוזיציה תומכת
ניצן הורביץ צילום: קובי גדעון לעמ

הבוקר (ראשון), דנה הממשלה בנוגע לתקציב המדינה. משרד האוצר בראשות ליברמן, מתנגד להגדלת התקצוב של משרד הבריאות ומעורר את זעמו של השר החדש ניצן הורביץ שמאיים להצביע נגד התקציב. היום זוכה הורביץ לתמיכה דווקא מ'הציונות הדתית'

כזכור, הורביץ התנה את הצבעתו על התקציב, בהגדלה משמעותית של תקציב משרד הבריאות, והיום מצטרפת אל מחאתו של הורביץ ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית.

וולדיגר כותבת כי היא "עומדת לימינו של שר הבריאות ניצן הורוביץ, בדרישתו להגדלת תקציב בריאות הנפש, על אף שדרישתו נמוכה מידי. סירוב האוצר מנציח את ההזנחה ועלול להמיט אסון על ציבור גדול ביותר ולמעשה על כלל אזרחי מדינת ישראל".

עוד היא כותבת: "73 שנה שמערך בריאות הנפש הוא החצר האחורית של מערכת הבריאות והגיע הזמן להעבירו לצמרת סדרי העדיפויות התקציביות. מתמודדי הנפש וכלל אזרחי מדינת ישראל ראויים וזכאים לתקציבים שיבטיחו את בריאותם".

כרגע עדיין אין הסכמות מפורשות לגבי התקציב, אך מקורבים בכירים אומרים ל'בחדרי חרדים' כי לא זה מה שיכריע את הכף. כל שר המכהן בממשלה הזו, יודע היטב כי להעברת התקציב דרוש הוא וכל חברי מפלגתו, ועל כן בנט הופך לסחיט עוד יותר. אך בכל אופן, אותם בכירים מוסרים כי ככל הנראה, על אף הקושי הרב הכרוך בהעברת התקציב , הוא יעבור לבסוף.

ניצן הורביץ תקציב משרד האוצר מיכל וולדיגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד