י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"לא תהיה ממשלה"

כשבכיר בהתנחלות ציטט את מה שבנט אמר • צפו

בעקבות אי כינוסה של ועדת התכנון העליונה, שמאשרת בניית יחידות דיור ביו"ש, מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני ציטט את מה שראש הממשלה אמר, כשכיהן כמנכ"ל מועצת יש"ע: "'בניה היא מבחן למנהיגתו של רה"מ'" | לאחר מכן מסר לבנט: "אנחנו מתקרבים לקו האדום"

כשבכיר בהתנחלות ציטט את מה שבנט אמר • צפו
נפתלי בנט במליאה צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

לאחר שקראו לראש הממשלה לכנס את ועדת התכנון העליונה, היום (ראשון) בהתנחלויות ציטטו את מה שבנט אמר כשהיה חלק מהנהגתם, וקראו לו לקיים את מה שאמר.

מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני ציטט דברים שבנט אמר לפני 10 שנים - כשכיהן כמנכ"ל מועצת יש"ע - לנתניהו בעניין הקפאת הבניה ביהודה ושומרון. לאחר מכן, מסר לראש הממשלה הנוכחי שאם תימשך ההקפאה, הם ידאגו שהממשלה תיפול.

"אני מצטט משפט שאמר מנכ"ל מועצת יש"ע לפני 10 שנים", אמר דילמוני בכנס 'בשבע' והחל לצטט את בנט, "'בנייה היא מבחן למנהיגותו של ראש הממשלה. האם יהפוך את ישראל לגרורה אמריקאית, או שיישאר ראש מדינה גאה ועצמאית. המשך ההקפאה משמעו חנק'".

"'חסם עורקים על ההתיישבות. חיזוק ההתיישבות הוא אינטרס עליון של מדינת ישראל - לא בעיה אישית של המתיישבים. אם חלילה ההקפאה לא תופשר, אנחנו רואים בזה חציית קו אדום'", סיים לצטט.

לאחר מכן, מסר מנכ"ל מועצת יש"ע הנוכחי לראש הממשלה: "זה מה שאמר מנכל מועצת יש"ע נפתלי בנט לראש הממשלה נתניהו בעבר - וזה מה שאומר מנכל מועצת היום לראש הממשלה נפתלי בנט".

"ההקפאה הזו היא אסון כבד על ההתיישבות אנחנו מתקרבים לקו האדום- אם תהיה הקפאה לא תהיה ממשלה", סיכם מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני.

נפתלי בנט התנחלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד