כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

סקר מעריב: הליכוד-ביתנו נחלשת ל-28 מנדטים

סקר של מעריב, 'עיתון הבית' של בנט, בדק איך תראה ההצבעה אם ניסיונות הרכבת הממשלה ייכשלו והמערכת הפוליטית תלך לבחירות חוזרות • לפיד יזנק ל-24, בנט יקבל 13

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

צוותי המו"מ של הליכוד והבית היהודי נפגשים היום. לקראת הפגישה מפרסם העיתון מעריב, 'עיתון הבית' של נפתלי בנט, סקר לפיו בחירות חוזרות לא ישחקו לטובת נתניהו. הסקר, ההתפרסם הבוקר (ו) במעריב מראה כי אם תלך המערכת הפוליטית לבחירות חוזרות תספוג רשימת הליכוד-ביתנו ירידה של שלושה ממנדטים ותרד ל-28.

בסקר, שנערך על-ידי מכון 'מאגר מוחות', נשאלו המשיבים למי יצביעו במקרה וראש הממשלה לא יצליח להקים קואליציה וילך לבחירות חדשות. לפי התוצאות, מפלגת יש עתיד צפויה להתחזק משמעותית ותקבל 24 מנדטים, לעומת 19 שקיבלה בבחירות לפני חודש.

עוד עולה מהסקר, כי מפלגת הבית היהודי של נפתלי בנט מתחזקת גם היא ועולה ל-13 מנדטים לעומת 12 שיש לה כיום. מפלגת העבודה של שלי יחימוביץ', נחלשת על פי הסקר ויורדת מ-15 מנדטים ל-11 בלבד.

ש"ס, שבשבוע האחרון פורסם כי היא קרובה להצטרף לקואליציה של נתניהו, קיבלה בסקר של מעריב 12 מנדטים, עלייה של מנדט. מרצ צפויה להמשיך את התחזקותה מהבחירות האחרונות ולעלות לשבעה מנדטים.

מפלגת התנועה של ציפי לבני, שהודיעה השבוע על הצטרפותה לממשלה שיקים נתניהו, צפויה להיחלש ולרדת משישה מנדטים לחמישה בלבד. יהדות התורה צפויה לשמור על כוחה עם שבעה מנדטים. מפלגות חד"ש, בל"ד ורע"מ-תע"ל צפויות לקבל ארבעה מנדטים כל אחת. על פי הסקר, מפלגת קדימה של שאול מופז לא צפויה לעבור את אחוז החסימה.
הליכוד בתינו הבית היהודי יש עתיד העבודה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד