כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"עמדות קיצון"

עימות פנימי: בכיר ב'עבודה' נגד ח"כ מראענה

ברקע העימותים על התקציב בתוך הממשלה, מזכ"ל 'העבודה' בביקורת על מינוי חברת הכנסת איבתיסהם מראענה לממלאת מקום בוועדת חוץ וביטחון: "העמדות שלה רחוקות מעמדות הבסיס של המפלגה" | הוא ביקר את ראשת המפלגה מרב מיכאלי: "אי אפשר להחזיר את 'עבודה' מעמדות קיצון ונישה"

עימות פנימי: בכיר ב'עבודה' נגד ח"כ מראענה
מפלגת העבודה. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לאחר שכבר ישבה בוועדה, הערב (ראשון) ביקורת פנימית ב'העבודה' על מינוי חברת הכנסת איבתיסהם מראענה, החברה במפלגה, לממלאת מקום בוועדת חוץ וביטחון.

מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני ביקר את מינויה של מראענה לממלאת מקום בוועדת חוץ וביטחון, כיוון שלטענתו עמדותיה רחוקות מעמדות 'העבודה'. בנוסף, ביקר את יו"ר המפלגה על כך שהיא רוצה למנות את מראענה, בזמן שהיא רוצה להביא את 'העבודה' למפלגת שלטון.

"העמדות של חברת הכנסת מראענה מביעה דעות בנושאים ביטחוניים ובנושאים מדיניים", אמר ב'כאן חדשות' והמשיך, 'לפי תפיסת עולמי, רחוקות מאוד מעמדות הבסיס של מפלגת 'העבודה', שהציונות נמצאת בליבן".

'אני לא מדבר רק על ההתבטאויות מהעבר הרחוק. היו לנו לא מזמן מערכה צבאית מאוד-מאוד קשה מול חמאס בעזה, מבצע 'שומר החומות', ואני שמעתי את מראענה שהתבטאה בנושא - וזה היה נשמע לי נאומים כמו שאתה שומע באו"ם", הוסיף חרמוני.

הוא המשיך: "אני מכבד את ההליכים הדמוקרטיים, בסוף המתפקדים הכריעו, אבל אנחנו, כאמור, במפלגה דמוקרטית, וגם לי כמזכ"ל המפלגה מותר להביע את העמדות והדעות".

"יצחק רבין לא היה ממנה את מראענה לממלאת מקום בוועדת חוץ וביטחון. הרבה מאוד אנשים במפלגה הזו תומכים בקו הזה שאני מציג - קו שמאל, ציוני ולאומי", סיכם מזכ"ל 'העבודה'.

העבודה אבתיסאם מראענה ערן חרמוני מרב מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד