י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הפורים של בוצר 'כמו משחק' • להאזנה

את דרכו מצפת לתל אביב, עשה בוצר דווקא דרך התרמילאים הישראלים בהודו • הוא מבקר בשירו 'כמו משחק' את שיבושי השפה, ומציע: 'ממקומך מלכנו תופיע'

הפורים של בוצר 'כמו משחק' • להאזנה

באווירת פורים, מגיש בוצר - אומן יוצר שומר תורה ומצוות, המתגורר בעיר העברית הראשונה, שיר חדש. מתוך פרויקט מוזיקלי הצפוי לראות אור בקרוב.

בוצר בן 30 נשוי ואב ל 6 ילדים, נולד בעיר העתיקה בצפת. אישיותו החקרנית והמעמיקה דחפה אותו לשאול שאלות ולחקור מהות כבר בגיל צעיר. מסעו האישי כולל התקרבות והתחזקות, שירות קרבי בסיירת נח"ל, חיים עם רעייתו בהודו, שם עסק בפעילות קירוב וחסד למען צעירים. בעשור האחרון מנהל בוצר עם משפחתו מרכזי קירוב למען הכלל, בארץ, בהודו ובסין.



המוזיקה, השירה, היצירה, שהיו שם תמיד, מסייעות לו כיום להביע דעת, תובנה ותבונה על עצמו ועל סביבתו. הטקסטים - שאינם שגרתיים בעליל והמוזיקה - שלא ניתן לקטלג תחת שום תבנית מוכרת, מספקים עניין רב סביב היצירה שלו.

בוצר מוחה על תרבות השקר וה'כאילו', והיעדר האמת. הוא מציע פתרון מיידי המפציר בריבונו של עולם "מִמְּקוֹמְךָ מַלְכֵּנוּ תּוֹפִיעַ וְתִמְלוֹךְ עָלֵינוּ כִּי מְחַכִּים אֲנַחְנוּ לָךְ!"

למיזם חברו גיל סמנטנה, מהמפיקים המובילים בישראל, אהוד בנאי, אביתר בנאי וברי סחרוף. סמנטנה נטל על עצמו את ההפקה המוזיקלית של האלבום ויחד עם הרכב נגנים מגובש, הכולל את עמית יצחק מהמוזיקאים המובילים בשנים האחרונות, הם מסיימים בימים אלה את העבודה על האלבום החדש.
מוסיקה ישראלית שירי קודש שירים בוצר הודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד