י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתחנף לדתיים

נתניהו על הממשלה: "אני מודאג"

לאחר כחודשים מאז שהושבעה, יו"ר האופוזיציה תקף את הממשלה הנוכחית, וסיפר שהוא מודאג כי היא מגיעה למקומות מסוכנים למדינה: "היא צועדת בנתיבים מסוכנים למדינת ישראל. בכל תחום הם נכשלים" | הוא התחנף למגזר הדתי-לאומי: "'הליכוד' זה הציונות הדתית"

נתניהו על הממשלה: "אני מודאג"
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע העברת תקציב המדינה לאחר שלוש שנים שלא עבר, היום (שני) יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תקף את הממשלה הנוכחית, וטען שהיא צועדת למקומות מסוכנים למדינה.

נתניהו טען שהממשלה נכשלת בכל תחום שהיא פועלת בו, וכי הוא מודאג בגלל זה. בנוסף, חזר והתחנף לציבור הסרוג כשאמר ש'הליכוד', מפלגתו, זה המגזר הדתי-לאומי, והמגזר הדתי-לאומי זה 'הליכוד'.

"שליחות חיי לשמור ולבצר את קיומה של מדינת ישראל", אמר בכנס 'בשבע'. "בשבועות האחרונים אני ישן בלילה בלי להתעורר מהטלפון האדום. אבל אני מתעורר ביום מודאג. מפני שהממשלה הנוכחית צועדת בנתיבים מסוכנים למדינת ישראל. בכל תחום הם נכשלים".

נתניהו התייחס לנגיף: "רואים את זה במאבק נגד הקורונה. הורדנו את הקורונה לכמעט אפס. הזמנו עוד מיליוני חיסונים לחיסון השלישי בגלל שאפקטיביות החיסון השני יורדת".

"כל מה שהיה צריך זה להזמין לארץ את החיסונים שהכינו לנו. אבל זה לא מה שעשה בנט. אין דרך אחרת להילחם במגיפה. הממשלה גררה רגליים ופספסה זמן יקר. התקשורת מאתרגת את הממשלה, ומדברת על החלטה "אמיצה", איזו החלטה אמיצה?", שאל.

"איראן שועטת לפצצת אטום והממשלה הנוכחית לא עושה כלום", התייחס יו"ר האופוזיציה למאבק נגד איראן. "היא איום קיומי ומול איום קיומי מתמודדים בכל האמצעים. הממשלה הזאת הסכימה למדיניות 'אין הפתעות' ובכך הם כבלו את ידינו".

"מה קרה, הפכנו למדינת חסות? אם אין לנו עצמאות מוחלטת לפעול נגד איראן, אין לנו עצמאות בכלל. אלמלא הפעולות שלנו, הן בשדה המבצעי והן במדיני-הסברתי, לאיראן כבר היה מזמן ארסנל של נשק גרעיני נגדנו", טען.

יו"ר 'הליכוד' התייחס למצב הכלכלה: "הם נכשלים גם בכלכלה. הבאנו להם את המשק כמעט במצב הטוב ביותר בעולם. הם עושים את זה כדי לממן את 50 מיליארד השקלים שהבטיחו למנסור עבאס - 'מס עבאס'. במקום להעלות מיסים הממשלה צריכה להוריד מיסים ולהשאיר יותר כסף בכיסיהם של האזרחים".

"אנחנו לא הכשרנו את זה. אמרתי בשיטתיות שלא אקים ממשלה שתלויה במנסור עבאס. בשום אופן", התייחס ופנה אל המגזר הדתי-לאומי, ‏"הציונות הדתית היא חלק בלתי נפרד מ'הליכוד' - ו'הליכוד' חלק בלתי נפרד מהציונות הדתית".

"יש לי רק בקשה אחת מהממשלה הנוכחית - אל תהרסו את מה שעשינו, שלא ייקח יותר מידי זמן לתקן", סיכם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

ביבי נתניהו מחנה השינוי אירן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד