י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המשבר לא נוצל

טלטלה בערוץ 13: מנכ"ל 'חברת החדשות' פורש

דירקטוריון 'חדשות 13' מודיע היום כי מנכ"ל חברת החדשות מסיים את תפקידו. גורמים בתעשייה מסבירים זאת בשל הדשדוש באחוזי הצפייה למרות התקוות שאחרי האיחוד עם ערוץ 10

טלטלה בערוץ 13: מנכ"ל 'חברת החדשות' פורש
אולפן חדשות. אילוסטרציה צילום: יצחק הררי, פלאש 90

דירקטוריון 'חדשות 13' והנהלת ערוץ 13 שגרו היום (שני) הודעה בה כתבו כי מנכ"ל 'חדשות 13' בשנתיים האחרונות, ישראל טויטו, החליט לפרוש מתפקידו. לפי הדיווח ב'וואלה' פרישתו של טויטו מגיעה אחרי תקופה בה 'חדשות 13' מדשדשים מאוד ברייטינג אל מול 'חדשות 12' החזקה, למרות התקוות שתלו בערוץ עם מיזוג 'רשת' יחד עם 'ערוץ 10' ז"ל.

במכתב כותבים בדירקטוריון החברה: "מבקשים להביע את מלוא הערכה כלפי טויטו אשר כיהן כמנכ"ל חברת החדשות בתקופה מהמורכבות ביותר שידעה החברה. בתקופתו של טויטו הובילה חדשות 13 בהצלחה סיקור נרחב של מספרי אירועי ענק בישראל ובעולם ובהם מגיפת הקורונה, 3 מערכות בחירות, מבצע שומר החומות ועוד".

עוד צוין בהודעת הדירקטוריון כי "טויטו הפגין יכולות מנהיגות כאשר ביצע את תוכנית ההתייעלות בחברה ולמרות זאת הצליחה החברה להמשיך לספק מערך שידורים מקצועי, מיומן ומוביל. לבקשת הדירקטוריון, טויטו ימשיך בתפקידו בזמן הקרוב לצורך העברת סמכויות באופן מסודר. דירקטוריון החברה והנהלת הערוץ מודים לישראל על עבודתו המקצועית והמסורה ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

משימתו של טוויטו לא הייתה פשוטה. מייד עם תחילת כהונתו כמנכ"ל, הוא נאלץ לבצע גל קיצוצים של כ-25%, שכלל גם פרידה מאנשים. בנוסף, טויטו קיבל חברה עם נתוני צפייה חלשים יחסית ובעלי בית חדשים. לכל אלו התווספה הקורונה - בהרבה מובנים דווקא הזדמנות לחברת החדשות - אך כזו שלא נוצלה באופן מיטבי ברשת משלל סיבות.

פרישה חדשות 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד