י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חדש: פתיתים בסגנון מג'דרה, פתיתים בסגנון אסייתי ופתיתים עגבניות

אסם משיקה מהדורות פתיתים חדשניות וקולינאריות: פתיתים בסגנון מג'דרה, פתיתים בסגנון אסייתי ופתיתים עגבניות

חדש: פתיתים בסגנון מג'דרה, פתיתים בסגנון אסייתי ופתיתים עגבניות
פתיתים בטעם חדש צילום: יח"צ

בשנת 2020 הפכה ישראל למעצמה קולינרית. בעקבות השהייה הממושכת בבית החלו הצרכנים בישראל להיפתח לתחומים שונים של בישול ואפייה, להיות עדכניים וקולינריים עוד יותר. כעת, הם מחפשים אחר המוצרים החדשים והמשודרגים ומנסים להכניס למטבח הביתי את הטוויסט החדש ביותר.

קטגורית הפתיתים נמצאת במומנטום מוצלח וצמיחה משמעותית ב-2020 עם גידול של 17.5%. ע"פ נתוני סטורנקס אנחנו צורכים יותר מוצרים חדשניים, מבשלים יותר בבית והגיוון בארוחות נהיה חשוב מתמיד. אסם-נסטלה מתאימה את עצמה לביקושים בשוק ולטרנדים הקולינריים החמים ומשיקה מהדורות פתיתים מוגבלות בשלושה סגנונות:

מהדורות מיוחדות של פתיתים לקראת הקיץ:

פתיתים בסגנון אסייתי: הטרנד האסייתי בישראל ממשיך לצמוח, קטגורית הנודלס גדלה במספרים דו ספרתיים, הרטבים האסייתיים תופסים תאוצה בכל בית, וזה בדיוק הזמן לקחת את שני המוצרים האהובים- פתיתים ורוטב סויה סיני, ולחבר אותם לתוספת המושלמת לכל אוהבי המזון האסייתי.

פתיתים עגבניות: פתיתים עם 15% מחית עגבניות שנמצאת כבר בתוך הבצק. מדובר בתוספת שמכילה את כל הטעם במנה אחת - פתיתים עם טעם של עגבניות, ליצירת מנה עשירה צבעונית ומשודרגת שכולם אוהבים.

פתיתים עם עדשים: מג'דרה היא אחת מהמנות האהובות והפופולאריות בארץ. התוספת החדשה של פתיתים בשילוב העדשים מוסיפים סיבים תזונתיים וחלבון למנה וכך, ניתן להנות משני העולמות ולזכות במנה מאוזנת עם טעם עשיר.

לדברי ליעד שובל, מנהלת הפעילות של החטיבה הקולינרית באסם-נסטלה: "במהלך השנה האחרונה, אנו מחפשים אחר אלטרנטיבות חדשניות לגיוון קולינרי עשיר. כחלק ממגמת החדשנות שלנו באסם-נסטלה והרצון להביא את הגיוון והשדרוגים- השקנו את מהדורות הפתיתים הייחודיות הללו בשביל להעניק למשפחות יותר גיוון, חדשנות וטעמים ייחודיים. אנחנו באסם עושים הכל כדי לגוון ולהתאים את עצמנו לשינויים שחלים בארץ ובעולם. אנו צופים כי מהדורות הפתיתים החדשות יפתחו לצרכן הישראלי צוהר להתנסויות חדשות ומעניינות".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. 

כשרות: בד"צ העדה החרדית.

אסם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד