י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
עקיצות וצעקות | סוער במליאה

במהלך הנאום: בנט חשף פגישה עם דרעי בביתו ברעננה: "אתה שקרן"

בדיון על "מחדלים בשמירת אינטרסים ביטחוניים, מדיניים ומורשת ישראל" ראש הממשלה עלה על דוכן המליאה - ונאם נאום פיוס: "השמאל אוהב את המדינה לא פחות מהימין" | באופוזיציה לא נותרו חייבים, ותקפו: "אתה חתיכת שקרן" | נתניהו: "אתם בכיס של מנסור עבאס" | צפו בוידאו

במהלך הנאום: בנט חשף פגישה עם דרעי בביתו ברעננה: "אתה שקרן"
אריה דרעי במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שבאופוזיציה גייסו 40 חתימות כדי להביאו, היום (שני) התייצב ראש הממשלה נפתלי בנט בדיון במליאה. ובזמן נאומו של בנט נוצרה מהומה במליאה ונרשמו חילופי דברים קשים ומפתיעים.

בנט, בניגוד לנאום הקודם בו הזכיר את נתניהו עשרות פעמים, לא הזכיר הפעם את נתניהו בנאומו, וניסה לשאת נאום מפייס, תוך שהוא "מחבק" את השמאל. באופוזיציה לא פספסו את ההזמנות, ותקפו אותו והפריעו למהלך נאומו. חלקם אף הוצאו מהמליאה.

"השמאל אוהב את המדינה לא פחות מהימין. אתם מנסים לייצר קיטוב בכוח", אמר בנט. "מה זה ישראל הראשונה והשנייה? יש ישראל אחת, מאוחדת. מספיק עם זה. אני בטוח שזה מסיבות פוליטיות ולא מעלה על דעתי שאתם מאמינים למה שאתם אומרים", הוסיף ראש הממשלה.

"אף אחד פה לא אוחז במונופול לא על מורשת ישראל, על היהדות, על הלאומיות. אף אחד פה לא יטיף לי על אהבת ישראל. תלמדו ממנחם בגין, אשכנזים ספרדים, כולנו יהודים", ציין בנט כלפי האופוזיציה.

ברקע הקריאות לעברו מצד האופוזיציה, כשאף כמה חברי כנסת הוצאו מהמליאה, פנה ראש הממשלה ליו"ר ש"ס וחשף פגישה שהתקיימה בביתו ברעננה: ‏"ישבת אצלי בבית, אירחתי אותך יפה, מה שהיה שם נשאיר בצד".

"אתה שקרן אתה משקר", התפרץ לאחר מכן דרעי לעברו של בנט, כפי שטרם נראה, והמשיך להטיח בו: "אתה בשביל להיות ראש ממשלה עשית הכול. אתה חתיכת שקרן. אתה משקר".

לאחר מכן, גם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו עלה לדוכן המליאה, וירד על הממשלה: "באולימפיאדה לכישלונות הממשלה הזאת הייתה מביאה 3 מדליות זהב: נכשלה בקורונה, נכשלה מול איראן ונכשלה בכלכלה עם העלאת מיסים ומחירים על חשבון כל אזרחי ישראל".

‏"אתם לא בכיס של אף אחד? אתם בכיס של מנסור עבאס!", קרא נתניהו, ויו"ר רע"מ מנסור עבאס השיב לו: "הזמנת אותי ארבע פעמים לבלפור".

נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד