י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הקרב על התקציב

ליברמן: "אם נצטרך, נגייס בלי בושה ח"כים מהמשותפת"

לאחר לילה ארוך אושר תקציב המדינה בממשלה, אך הוא עדיין צריך לעבור את אישור הכנסת, שר האוצר התייחס הערב לנושא התקציב ואמר: "אם נצטרך, נגייס בלי בושה ח"כים מהמשותפת שיתמכו בתקציב" | ח"כ איימן עודה בתגובה: "מעתה ליברמן יקרא לנו "תומכי תקציב"

ליברמן: "אם נצטרך, נגייס בלי בושה ח"כים מהמשותפת"
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הממשלה אישרה הבוקר (שני) את תקציב המדינה לשנים 2022-2021. לאחר מרתון דיונים שארך יום שלם, ולשנת 2021 יעמוד התקציב על כ-432.5 מיליארד שקל וב-2022 על כ-452.5 מיליארד שקל. ראש הממשלה נפתלי בנט התגאה ואמר: "לאחר שלוש שנים של קיפאון, ישראל חוזרת לעבוד".

אך התקציב עדיין צריך לעבור את אישור הכנסת, ועד שהוא יעבור את כל האישורים וההצבעות צפויות עוד הפתעות רבות. שר האוצר אביגדור ליברמן התראיין הערב ב'חדשות 12' התייחס לנושא התקציב ואמר: "אם נצטרך, נגייס בלי בושה ח"כים מהמשותפת שיתמכו בתקציב".

ברשימה הערבית המשותפת הגיבו לדברי ליברמן: "לעומת עבאס ורע"ם, אנחנו אלו שמייצגים את הציבור שלנו שאי אפשר לקנות אותו בכסף. לא נתמוך בתקציב שמעמיק את הכיבוש, את ההתנחלויות, מייקר את החשמל ואת הדלק, מעלה את גיל הפרישה לנשים ומחליש את המוחלשים".

יו"ר הרשימה חבר הכנסת איימן עודה עקץ את שר האוצר שהרבה לגנותם ולכנותם "תומכי טרור", וכתב בחשבון הטוויטר שלו: מעתה ליברמן יקרא לנו "תומכי תקציב".

אביגדור ליברמן תקציב המדינה הרשימה הערבית המשותפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד