י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא בקשו תגובה

אחרי התחקיר - ראש העיר מאיים בתביעת דיבה "מניפולציות שפלות"

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן מאיים להגיש תביעות דיבה נגד כתב 'חדשות 13' שפרסם תחקיר נגדו בסוף השבוע האחרון: "עד יום ראשון תוגשנה מספר תביעות דיבה כנגד מספר גורמים בגין כל אחת מההאשמות בכתבה"

אחרי התחקיר - ראש העיר מאיים בתביעת דיבה "מניפולציות שפלות"
כרמל שאמה הכהן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן פרסם היום (שני) פוסט בו הוא מאיים להגיש תביעות דיבה נגד כתב 'חדשות 13' שפרסם תחקיר בסוף השבוע האחרון, ממנו עלה כי הוא היה מעורב בשחיתות ציבורית כשגילה מעורבות בשורת פרויקטים נדל"נים בעיר, שלמקורביו יש אינטרס כלכלי מובהק לגביהם.

ראש העיר כתב פוסט ארוך בחשבון הפייסבוק שלו: "אני חזק ואיתן מול מושחתים ובעלי אינטרס פוליטי או כלכלי המנסים לאיים או לסחוט, ושואב כוחות אינסופיים להילחם ללא מורא ופשרות על מה שחונכתי ואני מאמין שצודק. סופה של האמת לנצח. כך זה נגמר מול צבי בר, שבישל לי כתבות נוראיות, כך גם מול זינגר שהכפיש את משפחתי וכך יקרה גם הפעם".

שאמה הכהן כתב כי "תביעות הדיבה שתוגשנה עד יום ראשון הן חלק חשוב מהתשובה אבל התשובה החשובה והמוחצת היא המשך העשייה הברוכה ותשובת התושבים בקלפיות ב-31.10.2023".

"סליחה אמא ואבא, סליחה שי אחי היקר, שבשל בחירתי לשרת את הציבור ביושר אתם משלמים מחיר יקר. לא גדלתם ולא גידלתם אותנו עם כפית זהב, אבל חינכתם לפחד רק מלפגוע באחרים, ולדאוג לעשות רק טוב ולסייע למוחלשים וזה מה שאני עושה מסביב לשעון", התנצל שאמה בפני בני משפחתו שגם שמותיהם שורבבו בפרסומים נגדו.

"בימים האחרונים הגיע לשיאו מסע הכפשה אינטרסנטי נגדי, שפגע קשות בהוריי ובמיוחד בשי אחי תוך שימוש בשקרים מוחלטים ובמניפולציות שפלות. המסע השפל הינו פרי שיתוף פעולה של עסקנים מהאופוזיציה וקבלנים מתוסכלים שכבר לא זוכים לכל תאוותם, שחברו יחד לשבור את רוחי במטרה להחזיר את העיר לימים שלפני כניסתי לתפקיד בהם עשו בעיר כרצונם.

"ביום חמישי פרסם כתב, אשר כבר הושעה לא מזמן מתפקידו על רקע של סילוף עובדות , 'תחקיר' ולפיו פעלתי לטובת קבלנים שהיטיבו במיליונים עם אבי ולטובת קבלנים, שהוצגו כשותפים של אחי במיזם נדל"ן בעיר ועוד.

"באופן מתוזמן אתמול נשלח לתושבי העיר מסרון אנונימי עם קישור לכתבה בליווי שאלות מכפישות ככל הנראה על ידי מי ששלח את המסרון המזעזע נגדי חצי שעה לפני נפילת הטיל הקטלני בעיר בשבת והכל ככל הנראה תוך שימוש פלילי במאגרי המידע העירוני עליהם כנראה שם יד בעת שהיה חלק מהנהלת העיר.

"תושבות ותושבים יקרים, האמון הרב הקיים ביננו הוא החמצן ליכולת העשייה שלי ברחבי העיר וחשוב שתדעו שלראש העיר שלכם אין מחיר ושום קבלן או בעל עסק בעיר לא יכול לתת לי אפילו בקבוק סודה.

"אחי שי הוא אדם פרטי שמאז הבחירות דרך רק פעמיים בלשכתי, פעם אחרי שעות העבודה לצפייה בכדורגל ופעם שקבענו ללכת לאכול ביחד סביח במזנון 'סביחה'.

"כל מי שפנה אליו בעניין הקשור לעירייה או בניסיון להשפיע עלי קיבל תמיד את אותה תשובה חדה וחד משמעית, שהוא אפילו אינו רוצה לשמוע על כך. הדברים שפורסמו הינם שקרים מוחלטים ומדובר במניפולציות שפלות".

שאמה טען כי הכתבה שפורסמה, בה הוצג אחיו שי כאדם מושחת שרכש מגרש בעיר מיד לאחר בחירת שאמה כר"ע והוא זה ושפעל להשבחת המגרש תוך ניגוד עניינים חמור -  עלתה לאוויר מבלי לפנות לשי לתגובה, מבלי להציג נסח טאבו או אישור אחר. "כל זה שודר מבלי שלשי היה אי פעם קשר למגרש המדובר וכן לא לבעלי המגרש".

"נשמע דמיוני?", שאל שאמה, "אבל זו האמת עצובה ומטרידה והיא נכונה לגבי שאר הפרסומים שהתשובה להם תפורסם במסגרת תביעות הדיבה שתוגשנה בשבוע הקרוב".

ראש העיר חזר על איומיו לתביעות דיבה: "עד יום ראשון תוגשנה מספר תביעות דיבה כנגד מספר גורמים בגין כל אחת מההאשמות בכתבה כולל עלילת הדירות והטופס 4 והן תפורסמנה בשקיפות מלאה לציבור, שיבין מי הפושעים האמיתיים בסיפור הזה".

כרמל שאמה הכהן תביעת דיבה חדשות 13 רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד