י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
באו לטייל

16,000 דולר קנס לשני מציגי מסמכי חיסונים מזויפים

גורמים רשמיים בקנדה קנסו שני מטיילים אמריקאים ב-20,000 דולר קנדי ​​כל אחד-בסביבות 16,000 דולר ארה"ב, על מסירת מסמכי חיסון מזויפים

16,000 דולר קנס לשני מציגי מסמכי חיסונים מזויפים
אילוסטרציה צילום: pixsabay

שני מטיילים אמריקאים ששמם לא פורסם, הגיעו מארה"ב לקנדה ב-18 ביולי. פקידי סוכנות הבריאות הציבורית בקנדה קנסו כל נוסע לאחר שהציגו מסמכי חיסון מסוייפים.

המסמכים המזויפים כללו הוכחת חיסונים ובדיקות לפני הטיסה; גורמים רשמיים ציינו גם הצמד לא ציית לדרישות הממשלה לבצע בדיקות בהגעה, כך על פי הודעה לעיתונות של משרד הבריאות הקנדי.

קנדה הציבה בינואר דרישות נסיעות שכל נוסע נכנס חייב לספק בדיקת קורונה שלילית לפני העלייה למטוס. יתר על כן, כל המטיילים המגיעים באוויר צריכים לשהות במלון שאושר על ידי הממשלה במשך שלושה לילות בבידוד, או עד שהם מקבלים בדיקת קורונה שלילית.

השהייה במלון יכולה לעלות יותר מ- 1,500 דולר קנדי, קנדה גם הדגישה כי כל המטיילים מחויבים לענות בכנות על שאלות ומסירת מידע כוזב היא עבירה חמורה. אך את שני המטיילים ההוראות לא הרשימו.

ממשרד הבריאות הקנדי נמסר, כי: "הפרת כל הוראות של סגר או בידוד שניתנו לנוסעים על ידי פקיד רשמי בעת כניסה לקנדה, היא עבירה על פי חוק ההסגר, ועלולה להוביל לקנס בסך 5,000 דולר לכל יום של אי ציות או לכל עבירה אחרת שבוצעה, עם עונשים חמורים, כולל שישה חודשי מאסר, או עשרות אלפי דולרים בקנסות".

סוכנות שירות הגבול הקנדית (CBSA) מסרה כי היא עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם "שותפים מקומיים ובינלאומיים" לגילוי מסמכים מזויפים.

ארה"ב מטיילים קנס קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד