י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אין לו מושג מה זה"

ליברמן בהתבטאות מנותקת נוספת: "רב קו זה לא לצעירים - משהו חד פעמי"

ליברמן התייחס אמש להעלאת מחירי הנסיעה בתחבורה הציבורית ולביטול ההנחה והסבסוד ברכישת ערך צבור. ליברמן טען כי זה לא כרטיס של צעירים וזקנים, כך שהוא לא פוגע בשכבות חלשות. הליכוד תקפה, והרשת סערה

ליברמן בהתבטאות מנותקת נוספת: "רב קו זה לא לצעירים - משהו חד פעמי"
נהג אוטובוס בעידן קורונה צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס אמש (שני) במהלך ראיון באולפן 'חדשות 12' להעלאת מחירי הנסיעה בתחבורה הציבורית ולביטול ההנחה והסבסוד ברכישת ערך צבור. ליברמן טען כי זה לא כרטיס של צעירים וזקנים, כך שהוא לא פוגע בשכבות חלשות.

העיתונאים שישבו בפאנל תהו מאוד והקשו על תשובת ליברמן: "לא יודע מתי נסעת פעם אחרונה ברב קו, אבל רב קו זה לאנשים כמוך שמשתמשים בזה חד פעמי - זה לא פוגע לא בצעירים ולא בגמלאים", ענה ליברמן.

חשבון הטוויטר של הליכוד הגיב לליברמן: "ליברמן על העלאת מחירי התחבורה הציבורית: 'רב-קו זה משהו חד פעמי, זה לא לצעירים ולא לגימלאים'. 

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לעג: "בנט לפיד וליברמן מעלים את מחירי התחבורה הציבורית כדי לממן את הממשלה שלהם. ליברמן אמר הערב: 'רב-קו זה משהו חד פעמי, זה לא לצעירים ולא לגמלאים'. ככה נראית ממשלה מנותקת. ממשלה שמעלה מיסים ומעלה מחירים כדי לשמר את ההישרדות של עצמה. מנותקים. נפיל אתכם מהר".

העיתונאי הימני ינון מגל הוסיף: "ליברמן פוגע בנסיעה בתחבורה ציבורית בעזרת רב קו ואין לו אפילו מושג מה זה רב קו לא יאמן, לא כולם חייבים לדעת מה זה רב קו אצלי במקרה יש לילדים שלי ואני יודע שיש סיבסוד בצורת הכפלת ההשקעה של הנוסע בנסיעות ואת זה רוצים לבטל אני רק מצפה משר אוצר שפוגע בחלשים ובמשתמשים בתחבורה הציבורית לפחות להבין איזו שטות הוא עושה ואיזה נזק הוא גורם ובמינימום - לדעת מה הוא עושה...".

דבריו המנותקים של ליברמן עוררו סערה ברשתות החברתיות, ובין המגיבים היה כתב החוץ של 'בחדרי חרדים' יענקי פרבר, שכתב: "תשמעו, מכל שרי האוצר שהיו לנו, ליברמן הכי מנותק, אבל מנותק לגמרי, איזה איש נורא, וכל הסוציאליסטים יושבים איתו בממשלה, תגיד, ניצן הורוביץ, אין לכם קצת חמלה? קצת, לא הרבה ביקשתי, טיפה חמלה".

אביגדור ליברמן רב קו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד