ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"נפתלי היה בלחץ גדול"

דרעי חשף במליאה מתי בדיוק נפגש עם בנט

לאחר שאמש התעמתו במליאת הכנסת, חשף היום ח"כ אריה דרעי מתי נפגש עם ראש הממשלה נפתלי בנט בביתו ברעננה. "בנט אני מתחנן אליך שתפר את הנדר שנדרתי לא לצטט מפגישות סגורות כדי שאוכל לפרט מה היה שם"

דרעי חשף במליאה מתי בדיוק נפגש עם בנט
דרעי השבוע בוועידת בשבע צילום: פלאש 90

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי חשף היום (שלישי) במליאת הכנסת מתי נפגש עם ראש הממשלה נפתלי בנט לאחר הקרב בינהם אמש במליאה עת כינה דרעי את בנט שקרן. 

"אמש, האשמתי את בנט בדברי שקר, נפתלי בנט סיפר פה שהזמין אותי לביתו. היום נשאלתי, יכול להיות שאתה אריה דרעי הלוחם הגדול נגד הממשלה הזאת נפגשת עם נפתלי בנט?

"אני רוצה להעמיד את הדברים על דיוקם, הפגישה שנפתלי מדבר עלייה התקיימה ב-2 במאי - לפני שלושה חודשים, נפתלי היה בלחץ גדול יומיים לפני שהמנדט של נתניהו יסתיים. בנט ניסה לשכנע אותי שאין סיכוי להקמת ממשלת ימין והכי טוב שנתמוך בו ורק הוא יכול להיות ראש ממשלה. אמרתי לו שעדיין יש סיכוי להקמת ממשלת ימין וזה תלוי אך ורק בו, והוא זה שעלול לטרפד הקמת ממשלת ימין.

"ביקשתי מבנט" סיפר דרעי כי כבר אז ביקש לחשוף את הדברים ולגלות לציבור מה הוא חושב. "בנט אני מתחנן אליך שתפר את הנדר שנדרתי לא לצטט מפגישות סגורות כדי שאוכל לפרט מה היה שם", אמר דרעי.

את דבריו סיים יו"ר ש"ס: "השקר הגדול של בנט שאומר שאי אפשר היה להקים ממשלת ימין ושהחרדים מוזמנים לממשלה, גם אני הממלכתי והשקול לא יכולתי להתאפק".

נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד