ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
חברי ימינה נעדרו

שיקלי עלה לנאום בכורה - נתניהו הגיע לברך • צפו

חודשים לאחר שהושבע כח"כ, היום חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שרץ בבחירות עם 'ימינה' והצביע נגד ממשלת השינוי, נאם במליאה את נאום הבכורה: "הלוואי שהייתי ראוי לתואר מורד" | יו"ר האופוזיציה: "אתה ראוי להערכה עמוקה על העמדה העקרונית שלך" | רוב חברי הכנסת של 'ימינה' נעדרו בהפגנתיות

שיקלי עלה לנאום בכורה - נתניהו הגיע לברך • צפו
עמיחי שיקלי/בנימין נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי/בנימין נתניהו, פלאש 90

ברקע אי הבהירות על עתידו הפוליטי, היום (שלישי) חבר הכנסת עמיחי שיקלי נשא את נאום הבכורה שלו בכנסת, כשיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו עלה אחריו לברכו.

שיקלי נאם לאחר כמה חודשים מאז הושבע כחבר כנסת, והתייחס לטענות שהוא מורד ב'ימינה' לאחר שהצביע נגד ממשלת השינוי ונגד רוב ההצבעות של הקואליציה. לאחר מכן, נתניהו עלה אחריו ושיבח אותו בפני מליאת הכנסת.

"במרכז הבמה עליה אני ניצב חקוק סמלה של מדינת ישראל - מנורת המקדש ולצידה ענפי זית", פתח שיקלי בנאומו. "ככל שהרבינו נכסים של חומר, טושטשה חשיבותו של הממד הרוחני. בכדי למלא את ייעודה, עלינו ליצוק בה תוכן רוחני ותרבותי ייחודי".

הוא התייחס לטענות כי הוא מורד ב'ימינה': "לא באתי לכאן כדי למרוד באיש או במפלגה, אלא כדי למרוד באותן רוחות הזמן המבקשות לטשטש את ההבדל שבין אמת לשקר, ומביאות איתן תרבות של שקר ומרמה".

"הלוואי שהייתי ראוי לתואר מורד. היהדות תובעת מאתנו הלימה בין מילים למעשים ונכונות לשלם מחירים", הוסיף חבר הכנסת עמיחי שיקלי.

לאחר מכן, עלה נתניהו, לפי בקשתו של שיקלי, לדוכן המליאה ובירך את האחרון: "אתה ראוי להערכה עמוקה על העמדה העקרונית שלך, בניגוד לחבריך שהפרו כל הבטחה, ואתה זוכה להערכה עמוקה גם מעבר לאולם הזה".

מי שנעדרו בהפגנתיות בזמן נאומו של שיקלי הם חברי הכנסת של 'ימינה', המפלגה איתה רץ בבחירות האחרונות, למעט חבר הכנסת יום טוב כלפון.

עמיחי שיקלי בנימין נתניהו מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד