ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הגיעו להסכמות

אלו מועמדי גוש נתניהו בבחירות לוועדות לנושאי משרות שיפוטיות

לקראת ההצבעות עם כל חברי הכנסת במליאה, היום החליטו באופוזיציה הימנית על המועמדים לבחירות לנושאי משרות שיפוטיות - הועדה לבחירת שופטים, הועדה למינוי דיינים, הועדה למינוי קאדים מד'הב והועדה למינוי קאדים שרעים | החברים שלא נבחרו להתמודד ימשכו את מועמדותם

אלו מועמדי גוש נתניהו בבחירות לוועדות לנושאי משרות שיפוטיות
משה ארבל בהיכל ביהמ"ש צילום: פלאש 90

ברקע הדיונים הסוערים במליאה, היום (שלישי) הודיעו באופוזיציה הימנית כי הגיעו להסכמה לגבי המועמדים לבחירות על מקומות בוועדות לנושאי משרות שיפוטיות, בניהם הוועדות לבחירת שופטים ולבחירת דיינים.

'הליכוד', 'יהדות התורה', ש"ס ו'הציונות הדתית' הסכימו על המועמדות לבחירות על הועדות לנושאי משרות משפטיות, כשלפי ההודעה, כל חברי הגוש יתמכו במועמדים שנבחרו בבחירות שיתקיימו בין כל חברי הכנסת.

לבחירות המקומות בוועדה למינוי שופטים הם חברת הכנסת אורלי לוי מ'הליכוד', שניצחה אתמול בסיעת 'הליכוד' את קרן ברק, וחבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית', לאחר שחברי הכנסת איתמר בן-גביר ואורית סטרוק הסכימו לוותר על מועמדותם.

לבחירות למקומות בוועדה למינוי דיינים, זאת ברקע "חוק הדיינים" של הקואליציה שעבר במליאת הכנסת, נבחרו חברי הכנסת משה ארבל מש"ס וחברת הכנסת גילה גמליאל מ'הליכוד'.

לבחירות למינוי קאדים מד'הב נבחר הכנסת פטין מולא מ'הליכוד', ולבחירות למינוי קאדים שרעים נבחר חבר הכנסת יואב בן צור מש"ס. לפי הודעת מרכז האופוזיציה יריב לוין, כל יתר חברי הגוש שהגישו מועמדות ימשכו את מועמדתם בהסכמה.

הוועדה למינוי דיינים ועדה לבחירת שופטים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד